Tja tja! Mina små skruvar som håller fast variatorbrickan har gått av. Jag behöver använda vbrickan igen men problemet e ju att det sitter skruvar där. Hur får jag ut dom? Förresten, finns det strypningar att köpa till trimvariatorer? Behöver strypa moppen ibland när farsan ska provköra annars får jag smaka på en rak höger.
Testa med att slå på pappa. Om detta inte funkar så tror jag att det är dina kåpor det är fel på, testa med att byta vikterna i variatorn så tror jag allt löser sig, tror att runt 1,9g vikter är bra för din setup glöm inte att lösa upp dom i saltvatten innan du sätter i dom i variatorn.
LeoLudix skrev:Testa med att slå på pappa. Om detta inte funkar så tror jag att det är dina kåpor det är fel på, testa med att byta vikterna i variatorn så tror jag allt löser sig, tror att runt 1,9g vikter är bra för din setup glöm inte att lösa upp dom i saltvatten innan du sätter i dom i variatorn.
LeoLudix skrev:Testa med att slå på pappa. Om detta inte funkar så tror jag att det är dina kåpor det är fel på, testa med att byta vikterna i variatorn så tror jag allt löser sig, tror att runt 1,9g vikter är bra för din setup glöm inte att lösa upp dom i saltvatten innan du sätter i dom i variatorn.
åfan, aldrig sett skruvar på en variator förr :O så vet inte riktigt hur du ska göra Tänkte mer på v-ringen när du sa variatorbrickan, därför jag inte fattade hur du menade haha
du har en speedfight va? ISåfall är ju dendär stora brickan som sitter fast e ju v-ringen Du får ju borra eller köpa ny variatorsak (vet inte va det kallas för)
Ps ja har en liggandes hemma om det inte löser sig