och vilket munstycke och vilka vikter och fjädrar?

Kom med förslag

Hur är mellan registret och toppen?wwiillee skrev:Köp ett zx-r och sätt på 4,3g vikter och gula kopplingsfjädrar som du får med när du köper röret. Låter nästan ingenting och du får grym acceleration!:) Jag kör med stl 90 munstycke men det är olika för alla:)
byte av munstycke gör inte att den går fortare... och tvivlar på att den gör 80 utan att ställa in allt rätt. för de gör en skooter knappt när den är inställd rätt med ett effektrör.svennis100 skrev:en kompis till mig körde på stage6 rör, den gick fint o gjorde la 75-80 utan att ändra någonting, inte ens munstycket
Nejnej, menade mer att den gick fint även om han inte bytte munstycketbyte av munstycke gör inte att den går fortare... och tvivlar på att den gör 80 utan att ställa in allt rätt. för de gör en skooter knappt när den är inställd rätt med ett effektrör.
Det ligger en polis station i min skola så vill inte att den låter överdrivet mycketsvennis100 skrev:mycket o mycket, de låter som ett vanligt rörsök på röret på youtube o lyssna
Nejnej, menade mer att den gick fint även om han inte bytte munstycketbyte av munstycke gör inte att den går fortare... och tvivlar på att den gör 80 utan att ställa in allt rätt. för de gör en skooter knappt när den är inställd rätt med ett effektrör.Jo, jag lovar dig att den gjorde 75+, förvånansvärt bra
eller iaf 70+, vi mätte aldrig exakt!
Min kompis har det röret (Stage 6 street) på sin slider och v-ringen borttagen, den toppar cirka 70-75 ÄRLIGA km/h. Sen en sak som kan tillägas att den fick han upp på bakhjulet LÄTT. Han hade aldrig stuntat innan men det var lätt med den setupen. Sen har han org vikter och fjädrar men bytt munstycke.yamarox skrev:Jag tänker på det där original liknande stage 6 vad toppar den med det röret
bestältSebastianB skrev:Min kompis har det röret (Stage 6 street) på sin slider och v-ringen borttagen, den toppar cirka 70-75 ÄRLIGA km/h. Sen en sak som kan tillägas att den fick han upp på bakhjulet LÄTT. Han hade aldrig stuntat innan men det var lätt med den setupen. Sen har han org vikter och fjädrar men bytt munstycke.yamarox skrev:Jag tänker på det där original liknande stage 6 vad toppar den med det röret
BTW: Hoppas du hittar ett rör du gillar!
Om jag ska vara petig så är reglerna att man får bumpa efter tidigast en vecka, bara så du vet[/b]