Moderator: Järnet60
yes dom kan inget göra så länge dom inte har bevis på att just du körde alltså så måste dom ha film på dig när man ser ansiktet osv:)gilerahjärnan skrev:även om jag kör med exakt samma kläder igen? eller ja, jacka med andra ord.drd håkan skrev:har dom inte sett ditt ansikte så ska dom inte kunna göra nått:)
dom kan inte göra något sålänge du nekar, dock kommer dom nog försöka få dig att erkänna. Men sålänge du nekar kan dom inte göra ett skitdrd håkan skrev:yes dom kan inget göra så länge dom inte har bevis på att just du körde alltså så måste dom ha film på dig när man ser ansiktet osv:)gilerahjärnan skrev:även om jag kör med exakt samma kläder igen? eller ja, jacka med andra ord.drd håkan skrev:har dom inte sett ditt ansikte så ska dom inte kunna göra nått:)
Dawidd skrev:Jag och en kompis blev jagad av en snut när vi skulle till liten festival, vi smet ifrån dom och dom såg våra kläder och allting, när vi va på plats så kom dom igen, då var vi utan mopederna men dom gjorde ingenting utan glodde lite bara. Sen hittade dom våra mopeder och stannade där i 10min innan dom åkte iväg
Så det är lugnt, så länge dom inte har sett din ansikte så behöver du inte oroa dig. min kompis blev jagad och dom såg hans ansikte,dom sa att dom visste vem det var,har gått 1 år nu och han har fortfarande inte fått något straff.