Saker att sälja?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Saker att sälja?

Inlägg av Asddfgf4 »

Tjena, är i typ abstinens behov av en cross just nu haha :P Iaf nåt att skruva på under vintern, så därför säljer jag av massa saker nu så jag får lite pengar. Jag har lagt ut en annons på blocket på moppen, men jag behöver tips på vad ni tror man kan sälja bra?

Kan vara saker ajg gör själv med, typ bygga drift trikes åt folk ett vad som helst sånt där, kom med tips är ni snälla :roll:
Bild
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

hade lätt köpt drift trikes för rätt pris ;)
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög

Inlägg av plankan »

Om du ska sälja en trike, hitta då någon som är villig att köpa innan, bestäm pris osv, så att du inte lägger ned en jävla massa tid och så får du inte det du vill ha för den.

Edit: Du har säkert massa elektronik-prylar du inte använder, kanske ett gammalt xbox eller ps2/3, eller bara några tangentbord/möss, aja du fattar ;) För sånt brukar sälja rätt bra
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

bara att kolla över ditt rum/garage och se vad du behöver och inte. Det du inte behöver och faktiskt kan sälja säljer du.
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

jag hade tänkt mig att om jag ska sälja trikes, så visar jag först en bild på ungefär hur den kommer se ut, sen kommer kostnaden vara materialet+ 200 kronor/trike för jag älskar att bygga så jag gör det billigt :twisted:

Köparen får typ ha en cykel eller framdäck/framdelen på cykeln, och så kan jag fixa resten helt enkelt, låter det som en bra idé tror ni? :D

Annat jag har att sälja är typ en jävla massa Kalle Anka pockets, typ 100 Illustrerad vetenskap som knappt är lästa, lite Ps3 spel (vill nog inte sälja själva ps3:t än dock :oops: ), böcker, Badmintonrack, tennisrack, pingisrack, filmer, typ gammla mopeddelar, typ en ljuddämpare av gammaldags stil, smågrejer som kickar, cylinder, sidokåpor till puckelsendor etc. Något som intresserar någon? :)
Bild
Skriv svar