Tjenare, fick ett pangpris av en klasskompis att köpa en Derbi Predator.
Men inga lampor fungerar och variatorn behöver nog snart bytas, men är det värt att köpa den och rusta upp den?
Poppeskoglund skrev:Och nu nästa:
Han har inga papper eller regskylt på mopeden men det kan man väl skicka efter om man har ram nummret?
Och nej den är inte stulen!
Borde gå. Lite tveksam på kvaliten för Derbi överlag, eftersom min som varit skruvad mycket på bra ställen ändå är TOTAL skit. Kolla mitt projekt imorron eller idag så får du se den fina Derbi kvaliten.
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Poppeskoglund skrev:Och nu nästa:
Han har inga papper eller regskylt på mopeden men det kan man väl skicka efter om man har ram nummret?
Och nej den är inte stulen!
Borde gå. Lite tveksam på kvaliten för Derbi överlag, eftersom min som varit skruvad mycket på bra ställen ändå är TOTAL skit. Kolla mitt projekt imorron eller idag så får du se den fina Derbi kvaliten.
Derbi är bra bara du eller ägaren innan som pillat och inte vetat vad ni gjort :PpP
be han fixa papper först innan ni köper den då ni måste skriva över den till dig. du kan ba inte säga så här hej jag vill ha papper på min moppe här i ramnumret. papprerna skickas hem till ägaren av moppen inte till den som ringer