NFS är ju en klassiker men Forza ser ju också bra ut. Vilket hade du kört på? Forza Horizon eller NFS Mosted Wanted ll (senaste)DEA!! skrev:xbox har ju något som inte ps3 har.. forza. Det är det mest realistiska bilspelet på gott och ont. Annars är det ju need for speed.
Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahahJakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Vrf inte skaffa alla?plankan skrev:Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahahJakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm
Måste ju ha pengar till moppen också fattaru välxDT50Rx skrev:Vrf inte skaffa alla?plankan skrev:Tycker grafiken i Forza 4 inte riktigt håller för min del. Horizon ser ju bättre ut.. hmm svårt val det här hahahJakobRRX skrev:jag har både forza 4 och horizon och jag tycker 4:an är helt klart bäst! det känns mycket skönare och verkligare i 4an när man driftar mm