Fast du behöver inte byta munstycke om du drar v ringen..xDT50Rx skrev:Dra v-ringen (guide -> http://www.youtube.com/watch?v=GK0RisTjKc4 )
Dra pluggen i avgasröret (glöm inte att gå upp ca 10 storlekar i munstycke)
Om de går gör cdin ostrypt
Ev. ta bort luftplugg om det finns nån (kan behövas gå upp nån storlek i munstycke)
Vart skrev jag det då?.. skrev bara att man är tvungen att bestycka om förgasarn när du dragit avgasrörs pluggen elr luft pluggen..oggew2 skrev:Fast du behöver inte byta munstycke om du drar v ringen..xDT50Rx skrev:Dra v-ringen (guide -> http://www.youtube.com/watch?v=GK0RisTjKc4 )
Dra pluggen i avgasröret (glöm inte att gå upp ca 10 storlekar i munstycke)
Om de går gör cdin ostrypt
Ev. ta bort luftplugg om det finns nån (kan behövas gå upp nån storlek i munstycke)
Och cdin stryper sönder moppen det är den jag måste fixa först
Sorry läste fel!xDT50Rx skrev:Vart skrev jag det då?.. skrev bara att man är tvungen att bestycka om förgasarn när du dragit avgasrörs pluggen elr luft pluggen..oggew2 skrev:Fast du behöver inte byta munstycke om du drar v ringen..xDT50Rx skrev:Dra v-ringen (guide -> http://www.youtube.com/watch?v=GK0RisTjKc4 )
Dra pluggen i avgasröret (glöm inte att gå upp ca 10 storlekar i munstycke)
Om de går gör cdin ostrypt
Ev. ta bort luftplugg om det finns nån (kan behövas gå upp nån storlek i munstycke)
Och cdin stryper sönder moppen det är den jag måste fixa först
Det va sjukt lätt, letade upp vart sladden från variatorkåpan gick, följde den och drog ut en kabelsko och sedan isolerade jag denErik_ skrev:Vilken CDI är det du har? Det finns ett par varianter med olika kontakter/kablar.