Har inte blivit tillsagt att inte träna, men går just nu på mediciner, dom misstänker även en blödning i buken. Så jag ska undvika och träna tills dom hittat felet eller besvären går över.DEA!! skrev: När får du börja träna igen?
Går ju fortfarande ner i vikt också. Finner inte direkt något syfte i att träna med ett kcal underskott på runt 1500-2000...
Hoppas på och vara igång igen till början av November. Väntar på svar från vävnadsprover från tarmen och magen, tar ungefär 2 veckor och få svar på de.... Så ja...
Får väl se hur de går! Just nu är min enda "träning" och agera lite PT till er här på TSR! haha

Skit i o ta med protein pulvret. Dra i dig en banan eller något istället. Mer värt.plankan skrev:Tjena! Jag tänkte börja deffa nu efter sommaren så att sex packet blir synligareDock så finns det ett problem. Jag vaknar och äter frukost vid 8. Då är jag så pass hungrig att 3 mackor räcker inte till. Det blir oftast två äggmackor och en skål yoghurt med musli eller i den stilen för att jag ska bli mätt. Skolan börjar 8.40 och lunchen är så tidig som 10:45. Då är jag inte särskilt hungrig och tvingar mest i mig maten. Mot eftermiddagen 13-14, blir jag riktigt hungrig, och då blir det ofta att när jag kommer hem 16 drar i mig alltför mycket mellanmål vilket gör att jag inte äter tillräckligt med middag då jag redan är mätt. Hur tycker ni att jag ska balansera ut mina måltider osv? funderar på att ha med mig lite protein pulver att blanda i skolan när jag blir hungrig..