Tjeena! Har en Rieju drac och min framlampa har gått sönder gång på gång nu ett par veckor, så jag kollade upp hur mycket som matades ut till lampan, 15 volt på tomgång och runt 30 volt när jag varvar!
Så det tyder nog på att jag behöver en ny voltregulator, vad ska det vara för en till Rieju Drac -02 ? Skulle gärna vilja ha svar då jag inte ha lust att plocka ner alla kåpor igen för att kolla upp :/ Skicka gärna med link!
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!
Kontrollmät spänningen vid regulatorn också. Det kan lika gärna vara dålig kontakt någonstans i elsystemet så regulatorn inte är inkopplad, då kan den liksom inte sköta sitt jobb...
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Jag behöver mest ha svar på hur många stift voltregulatorn på en Rieju drac har så jag vet vilken jag ska köpa!
Rieju Drac -02 *SÅLD*
Yamaha Aerox -01
* Har ett Hebo New Performer som sitter på min Yamaha Aerox som jag skulle vilja byta mot ett mer lågvarvigt! Kan lägga pengar imellan om det skulle behövas, skicka pm vid intresse!