Henry, bort?

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.
Jonne
Elmoped

Henry, bort?

Inlägg av Jonne »

Hej!

Jag har kollar runt rätt ofta på TSR forumet och märker att Henry, är rätt uppkäftig och låser trådar han SJÄLV inte gillar, bryr sig in om andra,
jag tycker nästan han inte borde ha kvar sin mod plats!
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Personligt påhopp! Nej men man borde ju bry sig om communityn och inte om sina egna åsikter då man är moderator.. och det borde ju naturligtvis gälla alla moderatorer och inte bara Henry
Senast redigerad av Moddad den 27 juli 2008, 17:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Moddad skrev:Personligt påhopp! Nej men man borde ju bry sig om communityn och inte om sina egna åsikter då man är moderator.. men men
Word på den!
Bild
Användarens profilbild
kardizz
Elmoped

Inlägg av kardizz »

Kan man ha mer rätt ? ^^ den satt på plats :}
Du suger xD
Dracen
Farsans gamla zündapp

Re: Henry, bort?

Inlägg av Dracen »

Jonne skrev:Hej!

Jag har kollar runt rätt ofta på TSR forumet och märker att Henry, är rätt uppkäftig och låser trådar han SJÄLV inte gillar, bryr sig in om andra,
jag tycker nästan han inte borde ha kvar sin mod plats!
helt rätt!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

MarcusRRX bad mig skriva från han i detta ärende då hans TSR inte funkar .... Marcus : Jag tycker absolut att "Henry" gör ett bra jobb på forumet för att han är kunnig men DOCK så är han rätt kaxig mot visa här på forumet och lägger in sina personliga åsikter lite mycket . Dock är detta ett övervägande av dom högsta hönsen om henry ska stanna eller inte så ledsen killar jag tror inte ni har så mycket att säga till om ..
Jag hoppas jag kommer till baka så snart TSR funkar ! Trevlig vecka !
Bild
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

Ja vart ska man börja.

Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.

Det jag gör på sidan är att ge svar först utav allt i ungefär alla Cross/sm trådar. Sedan svarar jag på ca 5 PM per dag om moped frågor.
Scooter är jag inte inne så mycket i men händer att jag trillar in ibland. Ibland låser jag en del trådar i övrigt som är under all kritik.
Om jag ska vara helt ärlig så består övrigt av bra mycket skit trådar med konstiga topics osv, att man sedan inte skriver något seriöst gör ju inte saken bättre.

Vi kan inte ha massa trådar om att just du fyller idag, forumet består av 8000 medlemmar och om varje medlem skulle starta en tråd i övrigt varje dag man fyllde år skulle vi få aldelles för många trådar, ett ner spammat forum med andra ord.
Vi har en del populära trådar i övrigt och de flesta har jag låtit varit kvar, en del som inte hållit klass har jag låst samt en del har jag låst 1 vecka för att sedan öppna upp igen. Detta för att höjja kvaliteten på inläggen och det verkar funka imo.
Att jag måste låsa så många trådar är inte pga att jag är helt galen i att låsa trådar. Nej detta är för att min uppgift på detta forum är att ta hand om det och inte låta det bli fyllt med massa värdelösa trådar, detta har ni medlemmar dock bättrat på er på sistonde och jag har faktiskt inte låst så många trådar de senaste veckorna.

Självklart förstår jag också att det kanske inte är så kul när någon moderator kommer in och låser ens tråd men någon måste göra det och oftast blir det jag. Men och andra sidan om det hade varit en bra tråd hade den aldrig blivit låst!

Men jag är öppen för kritik, bara kul att ta del av.
Så istället för att säga bara "bort med Henry" kom med konstruktiv kritik och berätta vad jag ska bättra på istället.

Mvh
Henry

Länka gärna även till de trådar jag låst pga egna åsikter....
Senast redigerad av Henry den 27 juli 2008, 18:49, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Gl3nn
TSR-Finnen

Inlägg av Gl3nn »

Henry skrev:Ja vart ska man börja.

Somliga kanske tycker jag är hård och "kaxig" osv för jag inte använder 47-tusen smielys och inte skriver massa otydliga svar till alla.

Det jag gör på sidan är att ge svar först utav allt i ungefär alla Cross/sm trådar. Sedan svarar jag på ca 5 PM per dag om moped frågor.
Scooter är jag inte inne så mycket i men händer att jag trillar in ibland. Ibland låser jag en del trådar i övrigt som är under all kritik.
Om jag ska vara helt ärlig så består övrigt av bra mycket skit trådar med konstiga topics osv, att man sedan inte skriver något seriöst gör ju inte saken bättre.

Vi kan inte ha massa trådar om att just du fyller idag, forumet består av 8000 medlemmar och om varje medlem skulle starta en tråd i övrigt varje dag man fyllde år skulle vi få aldelles för många trådar, ett ner spammat forum med andra ord.
Vi har en del populära trådar i övrigt och de flesta har jag låtit varit kvar, en del som inte hållit klass har jag låst samt en del har jag låst 1 vecka för att sedan öppna upp igen. Detta för att höjja kvaliteten på inläggen och det verkar funka imo.
Att jag måste låsa så många trådar är inte pga att jag är helt galen i att låsa trådar. Nej detta är för att min uppgift på detta forum är att ta hand om det och inte låta det bli fyllt med massa värdelösa trådar, detta har ni medlemmar dock bättrat på er på sistonde och jag har faktiskt inte låst så många trådar de senaste veckorna.

Självklart förstår jag också att det kanske inte är så kul när någon moderator kommer in och låser ens tråd men någon måste göra det och oftast blir det jag. Men och andra sidan om det hade varit en bra tråd hade den aldrig blivit låst!

Men jag är öppen för kritik, bara kul att ta del av.
Så istället för att säga bara "bort med Henry" kom med konstruktiv kritik och berätta vad jag ska berätta på istället.

Mvh
Henry

Länka gärna även till de trådar jag låst pga egna åsikter....

Word bra skrivet där faktist :)
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Parden skrev: Henry for President!!!!!!!!111111oneonone

Mvh
/Simply Big Dick
Smör.Se ? eller har Henry gjort nytt acc? tänkte, eftersom joinade idag!
Senast redigerad av Rabxorzz den 27 juli 2008, 19:04, redigerad totalt 1 gånger.
Bild
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

GRAMMERPOLICE

Nej men seriöst, vem bryr sig om sånt? : >
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Parden skrev:
Rabxorzz skrev:

Mvh
/Simply Big Dick
Smör.se ? eller har Henry gjort nytt acc? tänkte, eftersom joinade idag!
En webbadress stavas inte med stor bokstav. :)

En början på en mening börjar med en stor bokstav. :)

Jag är ny medlem.

Mvh
/Major fluga
Man kan stava en webbadress med stor bokstav om de är ett ord!
Även efter ? måste de inte vara en ny mening!

Edit, vem har sagt att de var en webbadress btw?
Bild
Användarens profilbild
P0JKEN
F.D Moderator

Inlägg av P0JKEN »

Det behövs någon som Henry, så det är lite ordning och reda.
Punk slut,
T-J
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av T-J »

P0JKEN skrev:Det behövs någon som Henry, så det är lite ordning och reda.
Punk slut,
Word!
fan svettiga moppefuckon som inte vet vad de sysslar med måste ha en dagisfröken som henry som får de att hålla käften
skulle ja vara mod skulle ja vara ännu hårdare mot er än vad någon mod har varit eller kan vara
Powerered by BRL
fax110
Gasres

Inlägg av fax110 »

haha visst en mod kan göra lite som dom vill men dom gör mer nytta än skada så who care ? det jämnar ut sig ^^
Användarens profilbild
millegustafsson_
Svårstartad skrothög

Inlägg av millegustafsson_ »

Jag tror inte henry sitter och bara random låser en tråd . Antagligen har han en andledning . Om någon inte är hård vart skulle tsr då sluta ? Berätta att din katt heter nisse och att din moppe gör 100 i uppförsbacke med bakbromsen i ? Nä Henry gör sitt jobb .

Mvh /MillePille
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

nej men henry: När man kommer till diskusioner så kan du bli en riktig pain in the ass :shock: . Du bestämmer dig snabbt för vad du tycker och vägrar nästan alltid backa i en sån situation :wink: ( nåt att tänka på ? )

I övrigt gör du ett grymt jobb :roll:
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
perre92
GHOSTRIDER

Inlägg av perre92 »

bensinskalle skrev:nej men henry: När man kommer till diskusioner så kan du bli en riktig pain in the ass :shock: . Du bestämmer dig snabbt för vad du tycker och vägrar nästan alltid backa i en sån situation :wink: ( nåt att tänka på ? )

(Y)
tomt
Användarens profilbild
lobtec
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av lobtec »

BORT MED HENRY!!! gör en omröstning för dom som tycker att henry ska bort! :evil:
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:nej men henry: När man kommer till diskusioner så kan du bli en riktig pain in the ass :shock: . Du bestämmer dig snabbt för vad du tycker och vägrar nästan alltid backa i en sån situation :wink: ( nåt att tänka på ? )

Tack, ska jag tänka på.
Men sen har jag aldrig fel heller så!

Haha, skämt å sido men när det gäller att få en del och fatta att en drac inte gör 110 urpluggad är det inte visdomms ord som gäller här på forumet! :wink:

Lobtec: Konstruktiv kritik vare ja....
Användarens profilbild
Beta_rr04
Svårstartad skrothög

Inlägg av Beta_rr04 »

Jag tycker att henry gör ett bra jobb, han står för det han säger;)
Holman
F.D Moderator

Inlägg av Holman »

Henry stannar kvar... Den saken är säker, då många medlemmar är helt jävla HOPPLÖSA när det gäller skittrådar...

Mvh
R.I.P Kruse - R.I.P DooD
2007-07-05 - 2008-05-10
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

Rabxorzz skrev:

Mvh
/Simply Big Dick
Smör.Se ? eller har Henry gjort nytt acc? tänkte, eftersom joinade idag!
Henrys bästa polare typ,Parden @ MNF.
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Holman skrev:Henry stannar kvar... Den saken är säker, då många medlemmar är helt jävla HOPPLÖSA när det gäller skittrådar...

Mvh
Nahe där har du helt rätt han ska stanna kvar !!! Hur bra vore det om alla 8000 medlemmarna skulle öppna en tråd när dom fyller år och typ ´´Hur fort tror ni den går´´? Ha ? Skulle ju bli helt cp forum.. Fucku den som tycker henry ska bort ! Han gör bara sitt jobb!
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Henry skrev:

Tack, ska jag tänka på.
Men sen har jag aldrig fel heller så!

Haha, skämt å sido men när det gäller att få en del och fatta att en drac inte gör 110 urpluggad är det inte visdomms ord som gäller här på forumet! :wink:

Lobtec: Konstruktiv kritik vare ja....
hehe ah när de gäller helt orealistiska saker så är de slå på som gäller ^^ .
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Dracen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dracen »

förvånad att henry inte låst den här tråden, okej du ville ha kritik så du kunde bättre dig, var inte så kaxig och om nån har en urpluggad drac som gör 110 låt dom tro det ge dig gärna sånna gånger.

annars gör du säkert ett bra jobb!
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Dracen skrev:förvånad att henry inte låst den här tråden, okej du ville ha kritik så du kunde bättre dig, var inte så kaxig och om nån har en urpluggad drac som gör 110 låt dom tro det ge dig gärna sånna gånger.

Är du dum lr ? Hur jävla mkt stör man sig inte på det om den är någon som går runt och säger att dracen gör 110 urpluggad! Dom ska fan inte tro det så han gör det riktigt att han säger till dom att den inte gör det!
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Ge fan disskutera en draca helvete nu och ge konstruktiv kritik till henry annars kunnde ni fan skitigt i att klaga ? aaight ?
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

luddemuregard skrev:
Dracen skrev:förvånad att henry inte låst den här tråden, okej du ville ha kritik så du kunde bättre dig, var inte så kaxig och om nån har en urpluggad drac som gör 110 låt dom tro det ge dig gärna sånna gånger.

Är du dum lr ? Hur jävla mkt stör man sig inte på det om den är någon som går runt och säger att dracen gör 110 urpluggad! Dom ska fan inte tro det så han gör det riktigt att han säger till dom att den inte gör det!

Liksom, varför ens bry sig?
Bild
Dracen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Dracen »

konstruktiv kritik till henry: ge dig när det gäller skit saker och var inte så kaxig. 2 saker som han kan försöka bättre på.
turbolasse
Elmoped

Inlägg av turbolasse »

Men det är ju det att han vill hjälpa stackaren som tror detta om sin drac, jag vill inte smöra men henry är en bra moderator som hjälpt mig flera gånger! Däremot kan han vara lite för hård men som sagt kan man inte bara hålla på att göra skittrådar hela dagarna.

/ Turbo
Användarens profilbild
timmyyy
Svårstartad skrothög

Inlägg av timmyyy »

Jag tycker Henry gör rätt och är lite hård. Dock, som andra har nämnt, kan han vara lite kaxig.
R.I.P DooD
Användarens profilbild
maczon
Elmoped

Inlägg av maczon »

inte för att fjäska men jag tycker henry gör jelt rätt o säger till den där killen med dracen som tror att den gör 110 urpluggad,sånt där kan jag störa mig på nåt sjukt jag med...
r.i.p erik "DooD" raner

giannelli=me like
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

en i min kusins klas elelr förut hon börjar gymnasiet nu å han sa att hans dt gorde 80 orginal å 120 me rör men den måste va mer grejer på för den låter lite värre än dom som bara har rör
Användarens profilbild
Victor
Svårstartad skrothög

Inlägg av Victor »

mt5a_stunt skrev:en i min kusins klas elelr förut hon börjar gymnasiet nu å han sa att hans dt gorde 80 orginal å 120 me rör men den måste va mer grejer på för den låter lite värre än dom som bara har rör
Och ? :P vad har det med henry att göra ? :S
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

Denna tråd leder ingenstans jag låser här!
Låst