bonnaracing skrev: jo men har verkar bara få oseriösa svar åxå, förutom ditt kanske, 500 får man inte ens för en badboy 250 som är skuren, å kymco ligger högre en dom...
sant det du säger! men just på denna maskin så är den inte så värst ny och felet är relativt okänt då ägaren inte verkar vara säker på vad som är fel, kan bli rätt kostsamt bara det! detsutom så är typ alla forum fullt med folk som tycker att det är häftigt med många posts utan att dom ens är hjälpsamma.
atvforum har dock lite annorlunda regler änn tsr, trippelposts är helt okej och ¨posthunts¨ är aldrig några som hällst problem! snarare tvärtom då det blir mer liv i sidan!
sen en tusenlapp som jag sa kom jag på direkt efter att det var förlite, men tycker inte att han ska buda för högt häller, om det hade vart jag som letat efet maskin så hade jag förmodligen kikat vidare. men sen är ju nästan ingen moppepojk gjord av pengar häller men det jag anser är att det kan bli bra mycket mer pengar änn vad han räknat med för att åtgärda fel och problem på hjulingen.
edit, att den saknar batteri brukar inte vara några som hällst problem! om kan inte endast har elstart dvs.. plockade personligen bort mitt batteri på min lilla moppehjuling hemma då den startar direkt på kicken endå och känner inte att jag är i behov av batteri, däremot farsans cf moto har bara elstart så där är ett batteri ett måste!