Hej. Jag är en nybörjare som skaffade körkort i onsdags. Får man ha blå neon på sin moped? Det är väll att man får ha på det om man står still och måste slå av det när man kör?. Har fått lite blåa lampor från en kompis som har det till lastbilar och tror de är 24 volts (dioder?). Har en speedfight 2.
Är det så otroligt jävla svårt att läsa reglerna innan man börjar använda forumet?!
DET MÅSTE HA GÅTT MINST SJU DAGAR ALLTSÅ EN HEL JÄVLA VECKA SEN SÅ FÅR DU BUMPA.
Hade själv en LED slinga därifrån när jag hade moppe och det var jävligt najs, brukade alltid köra med det på, polisen här brydde sig iaf inte alls. Annars kan du ju bara stänga av det när du ser dom
Hade själv en LED slinga därifrån när jag hade moppe och det var jävligt najs, brukade alltid köra med det på, polisen här brydde sig iaf inte alls. Annars kan du ju bara stänga av det när du ser dom
Bild på min slinga:
Har fått lastbils led ljus från en kompis som är 12/24. Det lyser bra! Fast ljuset dör om man tar på heljuset.
Bild på min slinga:
Har fått lastbils led ljus från en kompis som är 12/24. Det lyser bra! Fast ljuset dör om man tar på heljuset.
Då har du väl kopplat något fel haha.
If one day speed kills me, don't cry, because I was smiling.