Tjena, har en Slider med följande setup:
Stage6 sport pro 70cc
Stage6 pro replica
Dellorto Black racing 21mm (Stage6)
Stage6 boost bottle
Koso powerluftfilter
Malossi membran (racing)
Malossi multivar MHR
Malossi delta clutch 107mm
Stage6 WingCooler 107mm
4,7g vikter
Malossi X-Kevlar drivrem
När jag ska accelerera så går den SKIT, 0-10 på full gas dör den nästan på, när jag kommer över ca 20 så går det jävligt bra och har världens bästa gasrespons till typ 90 km/h (toppfart). Har en polare med en Slider, han säger att det är troligen mitt rör för det är mellan- högvarvigt, kan det verkligen vara så mycket skillnad på det? Min polare har ett Leovince ZX som är bra för stunt sägs det men aah... Kan det vara kopplingsfjädrar eller något? Har vita kopplingsfjädrar och hård tryckfjäder
Bättre att leva ett kort och lyckligt liv än ett långt olyckligt! YOLO
DerbiAndreas skrev:Tjena, har en Slider med följande setup:
Stage6 sport pro 70cc
Stage6 pro replica
Dellorto Black racing 21mm (Stage6)
Stage6 boost bottle
Koso powerluftfilter
Malossi membran (racing)
Malossi multivar MHR
Malossi delta clutch 107mm
Stage6 WingCooler 107mm
4,7g vikter
Malossi X-Kevlar drivrem
När jag ska accelerera så går den SKIT, 0-10 på full gas dör den nästan på, när jag kommer över ca 20 så går det jävligt bra och har världens bästa gasrespons till typ 90 km/h (toppfart). Har en polare med en Slider, han säger att det är troligen mitt rör för det är mellan- högvarvigt, kan det verkligen vara så mycket skillnad på det? Min polare har ett Leovince ZX som är bra för stunt sägs det men aah... Kan det vara kopplingsfjädrar eller något? Har vita kopplingsfjädrar och hård tryckfjäder
Där har du svaret,den dör nästan på fullgas, ställ in den så kommer den gå bättre.
Tjenare, jag har en slider med stage 6 pro replica rör o dragen v ring.
När jag precis satte på rörer så axxade den jätte dåligt.. men sedan efter 20 så gick den bra.!
Jag testade att byta vikter till 4gram o nu axxar den jätte bra..
Har även byt munstycke till 92
Tjenare, jag har en slider med stage 6 pro replica rör o dragen v ring.
När jag precis satte på rörer så axxade den jätte dåligt.. men sedan efter 20 så gick den bra.!
Jag testade att byta vikter till 4gram o nu axxar den jätte bra..
Har även byt munstycke till 92