tjenare, har en snabb fråga om bögläppen. har tagit bort den och monterat ett baklyse/blinkers nu som är riktigt snyggt och då undrar jag om det fortfarande är olagligt om man sätter reg-skylten på ett vinkeljärn precis bakom lyset?
GurkMarmelad skrev:tjenare, har en snabb fråga om bögläppen. har tagit bort den och monterat ett baklyse/blinkers nu som är riktigt snyggt och då undrar jag om det fortfarande är olagligt om man sätter reg-skylten på ett vinkeljärn precis bakom lyset?
Så länge skylten är placerad längst bak på fordonet så ska det inte vara några problem.
En EU moppe får du igentligen inte ändra något på. Alls!
Dock så brukar polisen inte bry sig något överdrivet mycket bara skylten syns.
Baklampan brukar vara lagliga dock inte dom inbyggda blinkersena.
Helt laglig= orginal dvs. Böga speglar mm
Så att polisen oftast släpper dig endå= skylten synlig och fungerande blinkar och baklampa som syns bra, hällst en spegel med.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
GurkMarmelad skrev:tjenare, har en snabb fråga om bögläppen. har tagit bort den och monterat ett baklyse/blinkers nu som är riktigt snyggt och då undrar jag om det fortfarande är olagligt om man sätter reg-skylten på ett vinkeljärn precis bakom lyset?
Så länge skylten är placerad längst bak på fordonet så ska det inte vara några problem.
så det borde inte vara något problem? såg flera trådar där man frågade en polis massor av frågor, tror du man kan fråga honom och få ett snabbt svar?
Persson97 skrev:En EU moppe får du igentligen inte ändra något på. Alls!
Dock så brukar polisen inte bry sig något överdrivet mycket bara skylten syns.
Baklampan brukar vara lagliga dock inte dom inbyggda blinkersena.
Helt laglig= orginal dvs. Böga speglar mm
Så att polisen oftast släpper dig endå= skylten synlig och fungerande blinkar och baklampa som syns bra, hällst en spegel med.
så det borde inte vara något problem? såg flera trådar där man frågade en polis massor av frågor, tror du man kan fråga honom och få ett snabbt svar?
aa leta reda på den tråden men kolla igenom den först för jag är rättså säker att någon redan har frågat den frågan så då behöver du inte fråga det igen
WilliamJonsson skrev:
aa leta reda på den tråden men kolla igenom den först för jag är rättså säker att någon redan har frågat den frågan så då behöver du inte fråga det igen