Erik_ skrev:Det är inte säkert att man behöver justera, men det är möjligt. Varje gång man ändrat nått sånt bör man se över förgasarbestyckningen för att vara säker på att den är rätt.
ja men tycker lite lite löjligt behöva pytsa på allt som rör sig nå kanske bara jag men går lite i överdrift tycker jag :O
men klart vist kan de svänga nån % men de går aldrig få 100% rätt inställt ändå från första början ingen maskin i hela värden har de!
om jag skulle börja ställa in min omg skulle ta så många glada timmar
för du har typ 30 olika nålar gå efter va som är bäst
huvud munstycke den är egentligen i 2-3 delar bror på förgasare finns olika men alla byter bara den viktigaste den första alltså hur mycket bränsle munstycket.
tomgångs munstycket är lättast av alla
luftskruven simpel med
+ de att blir de kallare ute så behövs mer bränsle o kräääp allt om från början det är som en gåta som aldrig går att lösa :/
sen blir de tvärt om fan sorry för mitt anfall men är annars så trött på detta med och ställa in för jag blir fan aldrig nöjd själv är ett helvete ju