Skärp till dig för fan.Slideradde skrev:Jag är fan inte inkompetent när det gäller datorer som ni andra verkar vara
va? va menar du?rärox skrev:Demuz skrev:länka dom två produkterna då så får vi se om någon annan upplever samma problem.
tror dock att det har med din webbläsare att göra,testa en annan eller rensa din historik så kanske det fungerar sedan.
Tror nog han rensar historiken varje kväll, om ni fattar vad jag menar.
Vad fan är det för jävla stil egentligen?Slideradde skrev:Jag är fan inte inkompetent när det gäller datorer som ni andra verkar vara
>.< Datorer och mopeder är det jag kan.
+1p4ck skrev:Vad fan är det för jävla stil egentligen?Slideradde skrev:Jag är fan inte inkompetent när det gäller datorer som ni andra verkar vara
>.< Datorer och mopeder är det jag kan.
Vad ska vi svara dig, jaa twostroke.se suger *fult ord*, hoppas idioterna lägger ner1!1!
Finns inte ett skit vi kan göra här. Detta är ett mopedforum, inte en jävla butik. Testa att mejla dem.
Du kanske inte är inkompetent när det gäller att sätta dit ett grafikkort, men du verkar ju tamefan vara inkompetent när det gäller att förstå saker och ting.
Köp hem skit från cykelkraft.se om du nu tycker TS är så jävla dåligt?
Totalt jävla efterbliven.
Detta kan hända om man går till produkter i shopen via direktlänkar.Slideradde skrev:jag la till kolvkittet sen la jag till munstyckerna och då så försvann kolvkittet och har testat 1001010 ggr nu !