Tjenare! Jag bytte bromsklossar på min reju drac rr 05 och nu efter ett tag så tar den dåligt kan trycka handtaget ända in i styret. Jag kan inte så mycket om bromsar. Behöver hjälp !
Mvh
tar den om du pumpar in handtaget några gånger?LinkanRiejuRR skrev:Tjenare! Jag bytte bromsklossar på min reju drac rr 05 och nu efter ett tag så tar den dåligt kan trycka handtaget ända in i styret. Jag kan inte så mycket om bromsar. Behöver hjälp !
Mvh
Tar gör den, dock väldigt dåligt.suzukiwheelier skrev:tar den om du pumpar in handtaget några gånger?LinkanRiejuRR skrev:Tjenare! Jag bytte bromsklossar på min reju drac rr 05 och nu efter ett tag så tar den dåligt kan trycka handtaget ända in i styret. Jag kan inte så mycket om bromsar. Behöver hjälp !
Mvh
Kolla om det läcker olja nånstans, i sangar typLinkanRiejuRR skrev:Tar gör den, dock väldigt dåligt.suzukiwheelier skrev:tar den om du pumpar in handtaget några gånger?LinkanRiejuRR skrev:Tjenare! Jag bytte bromsklossar på min reju drac rr 05 och nu efter ett tag så tar den dåligt kan trycka handtaget ända in i styret. Jag kan inte så mycket om bromsar. Behöver hjälp !
Mvh
En jag känner sa att jag skulle ta bort luften i bromsarna. Hur gör jag det?tacopaj skrev:Kolla om det läcker olja nånstans, i sangar typLinkanRiejuRR skrev:Tar gör den, dock väldigt dåligt.suzukiwheelier skrev: tar den om du pumpar in handtaget några gånger?
Titta på hur lilla pinnen på handtaget som sitter mot bromsbehållaren, sitter just som en liten pinne som trycker på en "knapp". Justera den om den glappar.LinkanRiejuRR skrev:Tjenare! Jag bytte bromsklossar på min reju drac rr 05 och nu efter ett tag så tar den dåligt kan trycka handtaget ända in i styret. Jag kan inte så mycket om bromsar. Behöver hjälp !
Mvh