Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
kinamoppe-mannen skrev:längsta ni kört på bakhjulet?
min cykel har bara ett däck för jag har en enhjulings cykel så den har jag inte precis stegrat i men jag har cyklat 700m typ med den sen pausat en stund
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
bakan är tråkigt. själv kör man ju 180,360, barspin, table top,typ 30-40 meters fakies. KOM IHÅG JAG ÄR CYKELNÖRD OCH MOPPENÖRD HUR SKA DET GÅ IHOP?????
Polis: Varför hänger det så där ? så pekade hon på min 39 år gamla inredning.
Jag: Bilen är säkert älldre än dig och du vet väl att det börjar hänga i den åldern.
falken skrev:bakan är tråkigt. själv kör man ju 180,360, barspin, table top,typ 30-40 meters fakies. KOM IHÅG JAG ÄR CYKELNÖRD OCH MOPPENÖRD HUR SKA DET GÅ IHOP?????
det går väl perfekt ihop och vad för sårts cykel kör du me
längsta jag har kört på bakhjulet är typ 130 meter. Men skulle köpa en cykel på vintern när jag var 14 skulle fylla 15 men så vart det att pappa kläckte ur sig att han skulle köpa en moppe åt mig. så då vart det en moppe som bara har varit trubbel fram till igår när jag fick den från verkstaden... Ska iaf sälja den och köpa mig en riktig cykel.
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
bild på min 150meters cykel, ne, hur fan gör man? =O
glapptstyrlager, växelvarjarna är total stumma.
och för tillfället sitter en gubb sadel på ROCK N ROLL
biltema med eldflames och skivbroms ! [/img]
hehe var riktig cykel nörd innan körde på scott voltage jävligt tung fall man jämför med tex gary fisher men jag hoppade upp för de mesta ändå hmm kanske 20-35 m på bakan och kanske 15 meter wheelie (allstå på bakan utan o trampa bara balansera)
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Jag har nån nishiki dirt cykel som duger för mig klarar kanske 200-300m på bakan med den. Men han knäckt svingen eller vad man ska säga så den ligger på svetsning nu