Vissa som stuntar med Slider har en ram som går runt fotplattan. Tror det mest förekommer att man använder det i utlandet men tänkte om det finns att köpa en sån?
Jacke07 skrev:Nån som vet vart man kan köpa svart sadelöverdrag till Derbi Senda xtreme sm 05?
cykelkraft tror jag har sadelöverdrag
Aa det har de, men inte helsvart :/
Köp bara tyg på någon tyg affär och gör eget!
Nixxen skrev:Tjenare, var kan man få tag i en höjningssats till Rieju RRX?
Och nej, jag kan inte göra en själv..
Var så länge sedan jag kollade på moppedelar men fanns det inte en höjningssats till RRX på Twostroke? Om inte annat så får du leta rätt på en begagnad eller be någon som kan göra en åt dig, det är lättare än vad du tror!
jag lovar att jag kan hitta en annan som är lika fel som den här på 1sec!... Dom passar ju inte ens puckelsenda. puckelsenda har en annan udda modell och det är den jag inte hittar.
Tjena!
kan inte hitta den ktm sm skärmen jag letar efter på någon sida alls..
vet att den fanns på cykelkraft.se men inte längre och hittade den på lelles mc men eftersom dom gjort om sidan sen jag var inne där senast så hittar jag den inte, hoppas någon av er vet vart man kan få tag i den.
drace_n skrev:Tjena!
vet att den fanns på cykelkraft.se men inte längre och hittade den på lelles mc men eftersom dom gjort om sidan sen jag var inne där senast så hittar jag den inte, hoppas någon av er vet vart man kan få tag i den.
rätt säker på att han googlat fingrarna av sig...
skärmen är nänligen ifrån 2007 (?) och tillverkas inte längre.
vill du verkligen ha just den skärmen så får du nog leta på den begagnade marknaden, då den inte ens finns på ktm's officiella hemsida.
Joel blomkvist skrev:Någon som vet vart man kan köpa höjningssats bak till Yamaha dt50mx?
gör en egen!
Senast redigerad av Persson97 den 25 september 2013, 20:00, redigerad totalt 1 gånger.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
rätt säker på att han googlat fingrarna av sig...
skärmen är nänligen ifrån 2007 (?) och tillverkas inte längre.
vill du verkligen ha just den skärmen så får du nog leta på den begagnade marknaden, då den inte ens finns på ktm's officiella hemsida.
Stämmer bra.. har försökt hitta vilka/vilken årsmodeller den sitter på och vart man kan köpa den sen igår, men får väll nöja mig med den jag har nu eller hitta någon annan, men tack iallafall!
Ska borsta bort all rost på mitt orginal rör och tänkte lacka om det. Har läst och hört att den från twostroke inte är nå bra. Kan man få tips vart man kan köpa en bra värmetålig lack? Helst inte nån budget, är villig att lägga mycket pengar på schysst rör.
Oliver96 skrev:Ska borsta bort all rost på mitt orginal rör och tänkte lacka om det. Har läst och hört att den från twostroke inte är nå bra. Kan man få tips vart man kan köpa en bra värmetålig lack? Helst inte nån budget, är villig att lägga mycket pengar på schysst rör.
Samt nån bra avfettnings spray
om du är villig att lägga pengar på ett schyst rör så köp ett trimrör?
orginalrören blir inte så snygga hur mycket man änn jobbar med dom!
dock så fungerar hagmans värmefärg bra och till och med biltemas gör jobbet
dock så måste rosten bort först annars så kommer det att komma mer rost innanför färgen vilket resulterar att lacken går bort!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
http://www.24mx.se/bakskarm-med-sidopaneler-1
Dom är rätt så lika, inte riktigt samma dock..
Sen snälla, ge f*n i att citera bilder. Blir så j*vla jobbigt att läsa igenom hela s*iten