man tackar för alla svar! men lite offtopic... min kompis Rieju drac när den ''toppar'' då visar den 103 PÅ MÄTARN (vet att den inte går så fort) men när man kommer till ''103'' så liksom tar det bara stopp.. liksom den axxar o sen när man kommer på 103 så liksom bara poff stopp... så ligger den där på 103 hela tiden ska det vara så?? blev lite fundersam bara
rieju4life skrev:man tackar för alla svar! men lite offtopic... min kompis Rieju drac när den ''toppar'' då visar den 103 PÅ MÄTARN (vet att den inte går så fort) men när man kommer till ''103'' så liksom tar det bara stopp.. liksom den axxar o sen när man kommer på 103 så liksom bara poff stopp... så ligger den där på 103 hela tiden ska det vara så?? blev lite fundersam bara
drac eu's mätare går till 80 30 dracen går till 100 och min 02's drac hade då iaf strypt cdi ändå hade föra ägaren 70cc och skärp på han men när man kommer till top varven på orginal rör och ostrypt cdi så händer det ju inge mer han orkar ju inte varva mer så den ligger ju på "max" varven då så länge man gasar
bursell skrev:drac eu's mätare går till 80 30 dracen går till 100 och min 02's drac hade då iaf strypt cdi ändå hade föra ägaren 70cc och skärp på han men när man kommer till top varven på orginal rör och ostrypt cdi så händer det ju inge mer han orkar ju inte varva mer så den ligger ju på "max" varven då så länge man gasar
okey det e typ det ja tänkt men min kompis vägrar tro mig han tror typ att den slutar tända vilket den INTE gör enligt mig x)