Pgo pmx sport

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Pgopmx
Elmoped

Pgo pmx sport

Inlägg av Pgopmx »

Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder. :P :lol:
radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle

Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?

P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
mt5a_stunt
Kinaraket

Inlägg av mt5a_stunt »

vadå vilket munstycke du ska ha sen du bytt till 70cc de finns inte bara 1 70cc å de ä anorlunda till vilken motor å allt
lillens
Elmoped

Re: Pgo pmx sport

Inlägg av lillens »

Pgopmx skrev:Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder. :P :lol:
72 keihin 4mm org.Ska du köra med org (avstypt)avgas och förgasare,70cc sport,så tippar jag på 75-85 munstycke.Köp flera,då man måste testa sig fram.Det lönar sig att,även vidga skorstenen(i luftburken) något.Vikter ca: 6,0 - 7,5g(8.8g org).Kopplingsfjädrar och tryckfjäder något hårdare än orginal.Gå även upp ett värmetal på tändstiftet.
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

BYT AVATAR FÖR FAAAN!
Bild
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator

Inlägg av Moddad »

Haha stor jävel och inte direkt snygg heller
Användarens profilbild
Pgopmx
Elmoped

Inlägg av Pgopmx »

lillens skrev:
Pgopmx skrev:Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder. :P :lol:
72 keihin 4mm org.Ska du köra med org (avstypt)avgas och förgasare,70cc sport,så tippar jag på 75-85 munstycke.Köp flera,då man måste testa sig fram.Det lönar sig att,även vidga skorstenen(i luftburken) något.Vikter ca: 6,0 - 7,5g(8.8g org).Kopplingsfjädrar och tryckfjäder något hårdare än orginal.Gå även upp ett värmetal på tändstiftet.

Okej bra då vet jag:P
radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle

Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?

P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
lillens
Elmoped

Inlägg av lillens »

Pgopmx skrev:
lillens skrev:

Okej bra då vet jag:P
Här hittar du bra trim till pgo.http://www.xparts.dk/index.aspx
PGO-MEKEN.
Låst