radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle
Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?
P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
72 keihin 4mm org.Ska du köra med org (avstypt)avgas och förgasare,70cc sport,så tippar jag på 75-85 munstycke.Köp flera,då man måste testa sig fram.Det lönar sig att,även vidga skorstenen(i luftburken) något.Vikter ca: 6,0 - 7,5g(8.8g org).Kopplingsfjädrar och tryckfjäder något hårdare än orginal.Gå även upp ett värmetal på tändstiftet.Pgopmx skrev:Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder.![]()
lillens skrev:72 keihin 4mm org.Ska du köra med org (avstypt)avgas och förgasare,70cc sport,så tippar jag på 75-85 munstycke.Köp flera,då man måste testa sig fram.Det lönar sig att,även vidga skorstenen(i luftburken) något.Vikter ca: 6,0 - 7,5g(8.8g org).Kopplingsfjädrar och tryckfjäder något hårdare än orginal.Gå även upp ett värmetal på tändstiftet.Pgopmx skrev:Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder.![]()
radioluke skrev:frågar om han vill runka bulle
Du inser att din pappa varit otrogen mot din pappa med din pappa, vad gör du?
P.S det var mitt sista jobbiga tråkiga oseriösa inlägg, kanske..
Här hittar du bra trim till pgo.http://www.xparts.dk/index.aspxPgopmx skrev:lillens skrev:72 keihin 4mm org.Ska du köra med org (avstypt)avgas och förgasare,70cc sport,så tippar jag på 75-85 munstycke.Köp flera,då man måste testa sig fram.Det lönar sig att,även vidga skorstenen(i luftburken) något.Vikter ca: 6,0 - 7,5g(8.8g org).Kopplingsfjädrar och tryckfjäder något hårdare än orginal.Gå även upp ett värmetal på tändstiftet.Pgopmx skrev:Hej jag undrar vad det sitter för munstycke på en PGO pmx sport orginal? Och vad jag behöver byta till om jag köper 70 cc cylinder.![]()
Okej bra då vet jag:P