tvättade moppen oförsiktigt(har sportluftfilter) igår och när jag skulle köra iväg så gick den as dåligt. blöddrar som satan och vill inte varva ur. Har tagit loss flottören å gjort rent huvudmunstycke, torkat luftfiltret, bytt tändstift, men det har inte blivit bättre. Kom gärna med tips hur jag kan lösa detta!!!!
JakobRRX skrev:tvättade moppen oförsiktigt(har sportluftfilter) igår och när jag skulle köra iväg så gick den as dåligt. blöddrar som satan och vill inte varva ur. Har tagit loss flottören å gjort rent huvudmunstycke, torkat luftfiltret, bytt tändstift, men det har inte blivit bättre. Kom gärna med tips hur jag kan lösa detta!!!!
bara att köra, kommit in lite vatten i förgasaren,hände samma på min gamle dt, körde som vanligt (men blöddrade) sen sluta den blöddra när vattnet tog slut/torkade
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare
JakobRRX skrev:tvättade moppen oförsiktigt(har sportluftfilter) igår och när jag skulle köra iväg så gick den as dåligt. blöddrar som satan och vill inte varva ur. Har tagit loss flottören å gjort rent huvudmunstycke, torkat luftfiltret, bytt tändstift, men det har inte blivit bättre. Kom gärna med tips hur jag kan lösa detta!!!!
asti27 skrev:bara att köra, kommit in lite vatten i förgasaren,hände samma på min gamle dt, körde som vanligt (men blöddrade) sen sluta den blöddra när vattnet tog slut/torkade
Är det inte farligt för motorn? Det låter ju inte hälsosamt direkt. Kan knappt komma upp i 30