Orion 25km/h moped?

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
asti27
Svårstartad skrothög

Orion 25km/h moped?

Inlägg av asti27 »

Hej jag undrar vart man kan köpa apollo orion rx50 nya? superbilligt har slutat sälja tyvärr.... Mvh. Felix
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Remoz12
Elmoped

Inlägg av Remoz12 »

Du kan ju alltid fråga folk som köpt; vart de fick tag på di'? :D
Annars kanske du ska överväga att köpa beg?
asti27
Svårstartad skrothög

Inlägg av asti27 »

Remoz12 skrev:Du kan ju alltid fråga folk som köpt; vart de fick tag på di'? :D
Annars kanske du ska överväga att köpa beg?
ska jag ha en så blir det att köpa ny.. värsta är ju att man knappt kan fråga någon :o
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Användarens profilbild
plankan
Svårstartad skrothög

Inlägg av plankan »

Mitt råd till dig är att köpa en fin begagnad moppe istället för att lägga pengarna på kinaskrot. En snubbe på mitt landställe har en sån, ramen har börjat rosta på små ställen, el starten gick sönder efter en vecka, blinkers har slutat fungera, massa problem bara, och han har ägt den i 1 år. Kanske han som hade otur med köpet, men jag avråder dig från att köpa sånt, stor skillnad på kina scootrar och kina crossar :)
Kolla gärna in mitt Beta RR Projekt! :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=51756
asti27
Svårstartad skrothög

Inlägg av asti27 »

plankan skrev:Mitt råd till dig är att köpa en fin begagnad moppe istället för att lägga pengarna på kinaskrot. En snubbe på mitt landställe har en sån, ramen har börjat rosta på små ställen, el starten gick sönder efter en vecka, blinkers har slutat fungera, massa problem bara, och han har ägt den i 1 år. Kanske han som hade otur med köpet, men jag avråder dig från att köpa sånt, stor skillnad på kina scootrar och kina crossar :)
Har en Orion AGB 38-2 250cc och är grymt nöjd! så varför inte slå till på en likadan fast mindre motor samt lysen? :)
Skriv svar