En kompis lyckades åka in i mig när jag bromsa, Och luftfilter kåpan ( Med luftfiltret i sig ), Ramlade av och fästet gick sönder, Ska limma och tejpa detta men har inte alla saker hemma. Nu sitter bara röret som går ifrån förgasaren där.
Behöver ta den till skolan imorgon , Vad ska jag göra?!,
Geggkulan2 skrev:En kompis lyckades åka in i mig när jag bromsa, Och luftfilter kåpan ( Med luftfiltret i sig ), Ramlade av och fästet gick sönder, Ska limma och tejpa detta men har inte alla saker hemma. Nu sitter bara röret som går ifrån förgasaren där.
Behöver ta den till skolan imorgon , Vad ska jag göra?!,
moppen är en TMS ( KINA SKIT )
// mvh alex
om det går att köra så kör, om det inte går,tejpa för halva hålet på röret. Går det inte då,får du tejpa mer eller tejpa mindre
Min polare la lite bomull i tyg och tejpade fast, det funkar bra som nödlösning innan han får sitt nya luftfilter! '
Dock var det på en aerox men vet inte om det spelar roll?
Satt på en strumpa med buntband, sen orka den inte varva ur så jag klippte hål i den , så det är ganska stort hål. Nu gör moppen ca 35, och ett grässtrå som låg på ljuddämparen börja brinna, väldigt varm
Moppen står nu i skolan och jag har 4 km hem, vad kan ha hänt?
Geggkulan2 skrev:Satt på en strumpa med buntband, sen orka den inte varva ur så jag klippte hål i den , så det är ganska stort hål. Nu gör moppen ca 35, och ett grässtrå som låg på ljuddämparen börja brinna, väldigt varm
Den får alldeles för mager blandning.. dvs den får för mycket luft och för lite bensin..
Geggkulan2 skrev:Satt på en strumpa med buntband, sen orka den inte varva ur så jag klippte hål i den , så det är ganska stort hål. Nu gör moppen ca 35, och ett grässtrå som låg på ljuddämparen börja brinna, väldigt varm
Den får alldeles för mager blandning.. dvs den får för mycket luft och för lite bensin..
dra på choke om du har
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
låna lite tejp ifrån skolan å tejpa för halva hålet. sen drar du på strumpan igen.