Papper till moppe

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Kontakt:

Papper till moppe

Inlägg av Arkstar »

Tja!
Som det flesta av er kanske vet så köpte jag ju min Yamaha Aerox 01 30 moppe av min kompis! :)
När vi skrev på att jag köpte den i befintiligt skick fick jag inga papper utan bara '' kvittot '' från när jag köpte den av han,
Hans pappa och han sa då att dem inte fick nå papper på den men dem bekräftade att den inte är stulen ialla fall! :)
Nu är det så jag skulle vilja ha pappret på den ( tänkte att det kan va bra o ha vid försäljning )

Så min fråga är nu:
Hur kan jag skaffa fram papper till den?
Kontakta Yamaha Center?
Kontakta 114 14 så dem fixar fram?
Kontakta Transportstyrelsen så dem fixar fram?..

Om ni vet något sett att skaffa fram papper till den skulle jag va riktigt tacksam över att ni hjälpte mig! :)

/Justine aka Arkstar! :)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Axelito
Svårstartad skrothög

Re: Papper till moppe

Inlägg av Axelito »

Arkstar skrev:Tja!
Som det flesta av er kanske vet så köpte jag ju min Yamaha Aerox 01 30 moppe av min kompis! :)
När vi skrev på att jag köpte den i befintiligt skick fick jag inga papper utan bara '' kvittot '' från när jag köpte den av han,
Hans pappa och han sa då att dem inte fick nå papper på den men dem bekräftade att den inte är stulen ialla fall! :)
Nu är det så jag skulle vilja ha pappret på den ( tänkte att det kan va bra o ha vid försäljning )

Så min fråga är nu:
Kontakta Yamaha Center?

Om ni vet något sett att skaffa fram papper till den skulle jag va riktigt tacksam över att ni hjälpte mig! :)

Transportstyrelsen tror jag du ska kolla med, så ska du skriva med ram nummret så får du papper. Tror det är så :)
-Ludix one
Om ni behöver hjälp med iPhones, iPads och jailbreakning, Tveka inte att fråga! :)
Bild
Användarens profilbild
Arkstar
Gasres
Kontakt:

Re: Papper till moppe

Inlägg av Arkstar »

Axelito skrev:
Arkstar skrev:Tja!

Så min fråga är nu:
Kontakta Yamaha Center?

Transportstyrelsen tror jag du ska kolla med, så ska du skriva med ram nummret så får du papper. Tror det är så :)
Tack för svar!
Ska testa det! :)

Annars bomba med fler svar!

Uppskattas! :)
StuntRoxx Projektet! SÅLD! :shock:
Beta Ark Projektet! SÅLD! :shock:
Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! :roll:
Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15! 8)
Klicka här för att komma till min biltråd!
Skriv svar