Billiga Crosshjälmar!

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
JabbRox
Elmoped

Billiga Crosshjälmar!

Inlägg av JabbRox »

Vart kan man köpa billiga Crosshjälmar?
Yamaha Aerox <3
Användarens profilbild
lasshe
Farsans gamla zündapp

Inlägg av lasshe »

biltema :)
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

jula, biltema. Annars kan man ju kika på blocket, går att hitta riktigt schyssta där!
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
Jonsson98
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jonsson98 »

Biltema,jula du kan väll kolla på 24mx det kanske finns någon billig där också.
Bild
Members: tacopaj, Jonsson98, Voltfax Join

Kolla gärna in mitt Derbi Senda projekt ;) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=52756
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

just nu ska ni gå in på ettansmopeder.se, även om jag hatar dom efter att dom tog två veckor på sig med en enkel leverans och dom har seriösa problem med att svara på mail, så säljer dom fortfarande ut rea-hjälmar för typ 250 kronor styck (ord. pris är 900 spänn!!!) så ni kan ju passa på, hehe :P gjorde jag iaf :)
Bild
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Tycker ni inte ert liv är mer värt än att köpa någon pissig noname-fabrikat för ett par hundringar? Visst det skyddar bättre än ingen hjälm alls, men seriöst..
Alltop verkar ju bokstavligen vara något noname-fabrikat som tillverkas i någon lerhydda i Afrika.. Prioritera lite istället.

Att åka moped är ingen rättighet man har som människa, vissa har råd, vissa har inte.
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

fast dom hjälmarna jag pratar om är märkeshjälmar :O tror jag :P jag har iaf använt dom innan, dom funkar toppen, kraschat med sådana och jag tycker iaf dom skyddar bra.... Alltop heter märket som står på hjälmarna.
Bild
p0d1
F.D Crew

Inlägg av p0d1 »

Asddfgf4 skrev:fast dom hjälmarna jag pratar om är märkeshjälmar :O tror jag :P jag har iaf använt dom innan, dom funkar toppen, kraschat med sådana och jag tycker iaf dom skyddar bra.... Alltop heter märket som står på hjälmarna.
Nej, det är noname-fabrikat, googla på namnet, det kommer fåtal bilder upp, alltså ett relativt okänt märke.
Ja, allt funkar att krascha med och glida på, men den gången du flyger av rejält, och slår i marken hårt med huvudet, det är då man ser skillnaden på hjälmkvalitén.
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

ahja okey :P Men jag ahr en intregral hjälm jag använder i trafiken för 5 och ett halvt tusen, farsan hade den när han körde mc, så den duger nog bra om jag kraschar ;) använder bara crosshjälmen på enduro turer i skogen :)
Bild
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket

Inlägg av TheFlyingFin »

Airoh Aviator är ju alltid billiga ;) Nejmen AGV typ är relativt billiga och Airoh Dome. Dessutom förbaskat snygga pottor också
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Skriv svar