Haha, svenskan är väll inte riktigt där den ska sitta kanske..donkeyO.o skrev:Lära sig svenska är ett första steg
Nja du, det avstår jag nog ifrån. Men tack endå!david96 skrev:bor du i kan du va min bitch för en dag och göra ärenden för en 500?
Aa du, får väll bli att jag springer runt och frågar. Dock är jag inte den personen som "vågar" hålla på att frågaAsddfgf4 skrev:asså klipp massa gräsmattor och kanske erbjud en happy ending på din gräsklippning för en extra hundring till pensionären eller lata jävelen som inte orkar kllippa gräset själv
eller skaffa ett jobb
extra jobbat sen jag var 13Nixxen skrev:Haha, svenskan är väll inte riktigt där den ska sitta kanske..donkeyO.o skrev:Lära sig svenska är ett första steg![]()
Nja du, det avstår jag nog ifrån. Men tack endå!david96 skrev:bor du i kan du va min bitch för en dag och göra ärenden för en 500?
Aa du, får väll bli att jag springer runt och frågar. Dock är jag inte den personen som "vågar" hålla på att frågaAsddfgf4 skrev:asså klipp massa gräsmattor och kanske erbjud en happy ending på din gräsklippning för en extra hundring till pensionären eller lata jävelen som inte orkar kllippa gräset själv
eller skaffa ett jobb
Och skaffa ett jobb är ganska svårt då jag är 15år och går i skola...
jag går estet i 2:an och spelar gitarr och trummor, ska vi starta ett band?MisterDT50R skrev:Starta band kör live lite här och där stan/centrum brukar gå bra sen klubbar/barer och mindre gig, efter ett tag större ställen sen på events sen skivbolag sen eurovision sen världsband! Och vips du är miljonär!
Å du tyckte jag hade dålig attityd..donkeyO.o skrev:Lära sig svenska är ett första steg
Det är ju en bra idé, men jag vet inte riktigt vad det skulle kunna vara isåfall?potog skrev:Å du tyckte jag hade dålig attityd..donkeyO.o skrev:Lära sig svenska är ett första steg
Hitta nått som många vill ha, köp in billigt å sälj det dyrt. Är du duktig med det kan du få in lite slantar på typ allt.
[spoiler]Pappas vän brukar ofta säga till mig mig att om man vill tjäna feta pengar snabbt så är det knark man ska langa. Dock sa han också att man måste vara dum i huvet för å göra det. [/spoiler]
Spelar gitarr, går i 1:an Teknik, jag startar gärna ett band!Asddfgf4 skrev:jag går estet i 2:an och spelar gitarr och trummor, ska vi starta ett band?MisterDT50R skrev:Starta band kör live lite här och där stan/centrum brukar gå bra sen klubbar/barer och mindre gig, efter ett tag större ställen sen på events sen skivbolag sen eurovision sen världsband! Och vips du är miljonär!
Tack!Persson97 skrev:Klipp gräsmattor
Hjälp till hemma (dammsug, rista mattor, putsa fönster, vattna blommor, ta in posten osv.)
Köp inget onödigt (godis etc.)
Sälj iväg lite skit du inte använder/behöver
Tvätta folks bilar
Putsa folks fönster
Reparera/(trimma) kompisars moppar, cyklar & datorer etc
Städa garaget
Cykla korta sträckor istället för att ta moppen (så sparar du bensin)
Gå ut med folks hundar
Sitt barnvakt åt folk
Vattna blommor och ta in post om någon är bortrest
Måla staket, fönsterbläck och dylikt
Dela ut reklam
Hugg ved åt päronen eller grannar
Kommer inte på mer för tillfället men det finns ju massor du kan göra!
då får jag först smyga mig dit och sabotera deras moppar så det finns nåt fel med dom, sen kan jag fixa dom ^^ Asså fy fan för deras päron som köper helt nya mopeder för 20 papp till dom...inte ett fel finns på domNixxen skrev:Tack!Persson97 skrev:Klipp gräsmattor
Hjälp till hemma (dammsug, rista mattor, putsa fönster, vattna blommor, ta in posten osv.)
Köp inget onödigt (godis etc.)
Sälj iväg lite skit du inte använder/behöver
Tvätta folks bilar
Putsa folks fönster
Reparera/(trimma) kompisars moppar, cyklar & datorer etc
Städa garaget
Cykla korta sträckor istället för att ta moppen (så sparar du bensin)
Gå ut med folks hundar
Sitt barnvakt åt folk
Vattna blommor och ta in post om någon är bortrest
Måla staket, fönsterbläck och dylikt
Dela ut reklam
Hugg ved åt päronen eller grannar
Kommer inte på mer för tillfället men det finns ju massor du kan göra!
Nu har jag en hel lista jag kan gå efter!