Eftersom det finns en tråd där man berättar om roliga stunder med snuten tänkte jag att det hade varit kul att ha en där man berättar om arga bilister som jagat en och dylikt

Jaja jag kan väll börja berätta när jag blev jagad sist, det var igår kväll och vi va 4 pers, jag och en kompis tjutsade en polare var från en by till en annan. Många bilar körde om innan vi kom fram. Notera att jag inte hade något baklyse så polarn fick köra bakom mig och lysa.När vi var framme i vår hemby så körde en galning om min polare och skulle precis köra om mig också men envis som jag är kör jag ut framför honom så att han nästan krockar, han tutar till och blir pissförbannad och vi svänger in till Ica som om inget hänt. Då tvärnitar han (han är kvar på vägen genom byn) och vi står beredda med mopparna, han backar i fullsatt och gasar på efter oss. Vi kör fullt ös in bland ett par lägenheter och stannar där och tror vi är säkra. Precis när vi stängt av mopparna så hör vi röster ovanför våra huvuden, det är några på balkongen som undrar vad fan vi gör där med mopparna. Så vi rivstarter och kör ut från lägenheterna. Just när vi kommer ut så står BMW'n som har jagat oss kvar, bi kör igenom en stig och in på en ankdamm jag kör på stigen men inte polaren. Han kör rakt upp på en sten och knäcker nästan av kröken. Jag tittar bak för att han stannade och ser bilen köra in bredvid min kompis. Jag stannar polaren som åkte med mig moppar av och kutar, medan jag gasar därifrån och runt dammen där det inte är några lampor och stannar och tittar. Dom stod och snackade med dom andra 2 och stod kvar i bilen och körde sen. När vi kom fram till dom 2 andra så hade det varit 4-5 st runt 20-25 i bilen och föraren hade gått ut och frågat vafan killen med den fula derbin ville honom. Polaren hade svarat att han inte visste och kommenterade att hans BMW var fet.
Så! Det var min historia, det är er tur nu!