jag behöver hjälp för ettår sedan köpte jag en ny startmotor en ny föra året innan jag började bygga om min gilera runner 50cc
Årsm 00 det jag gjort är kört tre gånger bara med den start motorn men nu i för går så skulle jag starta min runner och startmotorn bara klickade och sen började den ryka. relä och start motor är helt nya jag har inte kört på ettår typ sen jag bytt saker på moppen men ingen större cylinder men ny rem mallosi kevlar förgasare kåpor mm men inget som gjort att start motorn skulle paja är det någon som kan hjälpa mig ??? Och nu idag har jag satt i min nya start motor en extra stark köpt på two stroke 599 men den klickar också
Snälla hjälp [color=][/color]
Runner163 skrev:jag behöver hjälp för ettår sedan köpte jag en ny startmotor en ny föra året innan jag började bygga om min gilera runner 50cc
Årsm 00 det jag gjort är kört tre gånger bara med den start motorn men nu i för går så skulle jag starta min runner och startmotorn bara klickade och sen började den ryka. relä och start motor är helt nya jag har inte kört på ettår typ sen jag bytt saker på moppen men ingen större cylinder men ny rem mallosi kevlar förgasare kåpor mm men inget som gjort att start motorn skulle paja är det någon som kan hjälpa mig ??? Och nu idag har jag satt i min nya start motor en extra stark köpt på two stroke 599 men den klickar också
Snälla hjälp [color=][/color]
Fattar seriöst ingenting O.o Försök att använda dig utav styckeindelning och rätt till alla stavfel.
Okej ny.version det är så här att jag hade en ny startmotor som pajade måndags, den bara klickade
och började ryka. Och sedan idag fick jag en ny startmotor som jag satt i motorn
och den klickar bara också.
Det ska vara en extra stark. Startmotor. jag har ett nytt startrelä. Och nu vet jag inte vad jag ska göra så snälla hjälp mig. Och sorry för min kladdskiss. I förra. utkastet...