vad gör ni när ni åker moppe?

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Lawast
Elmoped

Inlägg av Lawast »

Brukar först gasa. Sedan trycker jag in kopplingen och växlar upp. släpper kopplingen och gasar igen. Så brukar jag köra. Bromsa vid t-Korsningar ingen annan stans. Det är onödigt
Användarens profilbild
RammeA
Farsans gamla zündapp

Inlägg av RammeA »

åker runt på bakhjulet, chillar med kompisarna på coop parkeringen (ca 6 moppar och 3 epor)
bonnaracing
Svårstartad skrothög

Inlägg av bonnaracing »

veteranträffar, åker t skolan, mopperallyn
Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

david96 skrev:Kör runt och letar efter p12'er med trimrör som tror deras moppe gör 110 och drar dem. 8)
hahahaha det är ju så jävla värt att göra det! :D

jag brukar sakta smyga upp jämnsides med dom och sedan få dom till att dra ett race med mig, låter dom oftast få dra ifrån lite i början medans man ligger och puttrar lite lungt efter dom men efter ett par sekunder så drar man full patte och drar om småungarna som skit :lol: :lol:

Det är roligt det! :wink:
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp

Inlägg av donkeyO.o »

Köra för fort. Bryta mot trafiklagar , bränna däck. Åka runt med polarna , köra race med polarna , chilla nånstans och sladda runt osv..
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

david96 skrev:Kör runt och letar efter p12'er med trimrör som tror deras moppe gör 110 och drar dem. 8)
Det brukade jag försöka med förut, men ingen ville åka mot någon av mina Aeroxar :(

...det är ännu svårare nu när jag åker svart V70 T5 som är trimmad, låter rätt mycket... Alla moppar åker bara åt andra håll :(
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

2stroke skrev:
Det brukade jag försöka med förut, men ingen ville åka mot någon av mina Aeroxar :(

...det är ännu svårare nu när jag åker svart V70 T5 som är trimmad, låter rätt mycket... Alla moppar åker bara åt andra håll :(
Oliwer is da King!! 8)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

2stroke skrev:

Känner igen känslan ;)

Men killar sluta ljug asså! Shit säg som det är XP ni åker nått ställa till 100% Ica, willys, coop, hemköp, eller lokala kiosken eller korvmoj. Köper nån dricka eller nått. Sen bara hänga utanför å röka å snacka om snygga 99or som ni skulle vilja gälla på, detta samt dissa varandras moppar :)

Har iakttagit er å detta är den äkta sanningen om va moppe pojkar gör ;)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

potog skrev:
2stroke skrev:

Känner igen känslan ;)

Men killar sluta ljug asså! Shit säg som det är XP ni åker nått ställa till 100% Ica, willys, coop, hemköp, eller lokala kiosken eller korvmoj. Köper nån dricka eller nått. Sen bara hänga utanför å röka å snacka om snygga 99or som ni skulle vilja gälla på, detta samt dissa varandras moppar :)

glöm inte att varva extra mycket med kopplingen inne framför tjejerna och det är 98'orna vi snackar om... 99'orna är inte ens 15 togge...
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

åker till skolan och gym osv. Oftast bakhjulet hela vägen
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

david96 skrev:
potog skrev:
2stroke skrev: Det brukade jag försöka med förut, men ingen ville åka mot någon av mina Aeroxar :(

Känner igen känslan ;)

glöm inte att varva extra mycket med kopplingen inne framför tjejerna och det är 98'orna vi snackar om... 99'orna är inte ens 15 togge...
mena på att dom som är 15 spanar in yngre tjejer daaaa ;=) bara du som raggar på milfar 8)
vem fan e lennart?
Användarens profilbild
Böldhare
Elmoped

Inlägg av Böldhare »

Är väldigt olika, ibland glider man väl runt till med typ 5 st o chillar, ibland drar man en liten roadtrip med med polaren och upptäcker världen och kör i skogen. Sen på kvällarna brukar jag *fult ord* köra för mig själv med lite musik o bara räsa runt som en riktig moppepojk. Kan även ta moppen o fiska vid någon sjö. Går lite OT och säger att jag kommer sakna sommaren.
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Slidercalle123 »

gilerahjärnan skrev:ja och 2 från forumet sitter o viftar med handen och gasar lite roligt som dom i wildout wheelie boys gör. men bara där ingen ser :D
HAHAHAHA, gör en polare till mig också. Ser så jävla kul ut! :D
Användarens profilbild
donkeyO.o
Farsans gamla zündapp

Inlägg av donkeyO.o »

Jag kör och får folk att tycka illa om mopedister. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Stolt jävla svensk.

kika in på mitt projekt :) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=48964
Bild
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

donkeyO.o skrev:Jag kör och får folk att tycka illa om mopedister. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Blir så jävla arg på folk som tittar jätteirriterat på mig när jag åker på cykelvägar o skit ÄVEN fast jag saktar ner till typ 30. Då bränner jag bara på mer asså. Dom har väll fått sin uppfattning om mopedister av såna som dig haha :D
karlsson17
Elmoped

Inlägg av karlsson17 »

bara åker runt o glider, oftast själv men ibland med polarna när orkar komma ut :? och självklart på kvällen glider man runt med neon! XD
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

Slidercalle123 skrev:
donkeyO.o skrev:Jag kör och får folk att tycka illa om mopedister. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Blir så jävla arg på folk som tittar jätteirriterat på mig när jag åker på cykelvägar o skit ÄVEN fast jag saktar ner till typ 30. Då bränner jag bara på mer asså. Dom har väll fått sin uppfattning om mopedister av såna som dig haha :D
Inte konstigt om du kör 30 på gångväg, får jag mötande så kryper fram.
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
Felix mårtensson
Elmoped

Inlägg av Felix mårtensson »

kör från a till b för jag e för lat för å åka buss/cykla..
drac
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög

Inlägg av bursell »

ROBBAN_Derbi skrev:
Slidercalle123 skrev:
jag kör själv för snabbt på gångvägar som är tomma så fort det är folk elr så så kryper man ju fram på 3-4an på så låga varv att han knappt lever :) för att väsnas lite å visa hänsyn om dom har hund/småbarn
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

bursell skrev:
ROBBAN_Derbi skrev:
Slidercalle123 skrev: Blir så jävla arg på folk som tittar jätteirriterat på mig när jag åker på cykelvägar o skit ÄVEN fast jag saktar ner till typ 30. Då bränner jag bara på mer asså. Dom har väll fått sin uppfattning om mopedister av såna som dig haha :D
jag kör själv för snabbt på gångvägar som är tomma så fort det är folk elr så så kryper man ju fram på 3-4an på så låga varv att han knappt lever :) för att väsnas lite å visa hänsyn om dom har hund/småbarn
Jag saktar också ner men det enda jag får är onda blickar när jag försöker visa hänsyn, blir bara less på det. Vissa av dom som blir arga förstår inte att det finns 30 moppar som får framföras på gångvägar.
Användarens profilbild
jack.lofgren
Pattelina

Inlägg av jack.lofgren »

Slidercalle123 skrev:
bursell skrev:
ROBBAN_Derbi skrev: Inte konstigt om du kör 30 på gångväg, får jag mötande så kryper fram.
Jag saktar också ner men det enda jag får är onda blickar när jag försöker visa hänsyn, blir bara less på det. Vissa av dom som blir arga förstår inte att det finns 30 moppar som får framföras på gångvägar.
Samma skit för mig
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket

Inlägg av TheFlyingFin »

Blir arg på alla idioter som borde få indraget kort o landsförvisning. Tror att dom kan tränga sig ut före moppar allstans då dom tror alla är små skoter tjejer som åker 30 :P Har två gånger nästan varit i framändan på en bil (faktiskt hållit begränsningne där, har alltid 70 allstans annars ungefär :P)
En gång påväg till skolan stod helt plötsligt en bil stilla där man kommer och gnider mot varvstoppet i 6:an. Ragerat en sekund aenare och moppen och den idiotens bil haee vait historia. Men annars så är min stil väl at vara en wannabee SuperRetard :D litw svårt att köra fort under inkörningen av nya :Sko
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
asti27
Svårstartad skrothög

Inlägg av asti27 »

Jävlas med folk, kör om på 56an, leker på grusvägar osv. Jag åå några polare kör runt i vårt crew team slakt som vi brukar leka med överallt, senast för nå helg sedan så blev vi stannade av nå gubbe med hund som klagade.. vadå, vi tog ju hänsyn till fotgängaren men han tyckte inte det var poppis med en vråltrimmad moped och en 85cc cross på cykelbana;)
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Slidercalle123
Farsans gamla zündapp

asti27 skrev:Jävlas med folk, kör om på 56an, leker på grusvägar osv. Jag åå några polare kör runt i vårt crew team slakt som vi brukar leka med överallt, senast för nå helg sedan så blev vi stannade av nå gubbe med hund som klagade.. vadå, vi tog ju hänsyn till fotgängaren men han tyckte inte det var poppis med en vråltrimmad moped och en 85cc cross på cykelbana;)
Watch out guys we got a badass over here! :lol:
Användarens profilbild
drd håkan
Farsans gamla zündapp

Inlägg av drd håkan »

låter gött alla:) lite surt för mig för har aldrig nån att åka med får alltid åka själv, ingen som åker moppe typ i mina trakter:(
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06

kolla in mitt drd pro projekt:) http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=53065
Användarens profilbild
Karlsson_98
Avstängd

Inlägg av Karlsson_98 »

åker o härjar i skogen o på grusvägar med 6 st andra moppar :)
ligger på raggen förbi en camping o raggar tyskar 8)
Användarens profilbild
tompa222
Elmoped

Inlägg av tompa222 »

kör atraktor, härjar runt och sladdar,dricker bärs, kör 140 på 70vägar och sånt kul
Shark Monster
Svårstartad skrothög

Inlägg av Shark Monster »

Glider runt, börnar lite osv. käka ölkorv gör jag ibland också :lol: lite jobbigt att växla bara :P
Dracfuckot som har svårt att skriva korta inlägg!

Once you go Drac, you never go back!
Skriv svar