Brukar först gasa. Sedan trycker jag in kopplingen och växlar upp. släpper kopplingen och gasar igen. Så brukar jag köra. Bromsa vid t-Korsningar ingen annan stans. Det är onödigt
david96 skrev:Kör runt och letar efter p12'er med trimrör som tror deras moppe gör 110 och drar dem.
hahahaha det är ju så jävla värt att göra det!
jag brukar sakta smyga upp jämnsides med dom och sedan få dom till att dra ett race med mig, låter dom oftast få dra ifrån lite i början medans man ligger och puttrar lite lungt efter dom men efter ett par sekunder så drar man full patte och drar om småungarna som skit
david96 skrev:Kör runt och letar efter p12'er med trimrör som tror deras moppe gör 110 och drar dem.
Det brukade jag försöka med förut, men ingen ville åka mot någon av mina Aeroxar
...det är ännu svårare nu när jag åker svart V70 T5 som är trimmad, låter rätt mycket... Alla moppar åker bara åt andra håll
Känner igen känslan
Men killar sluta ljug asså! Shit säg som det är XP ni åker nått ställa till 100% Ica, willys, coop, hemköp, eller lokala kiosken eller korvmoj. Köper nån dricka eller nått. Sen bara hänga utanför å röka å snacka om snygga 99or som ni skulle vilja gälla på, detta samt dissa varandras moppar
Har iakttagit er å detta är den äkta sanningen om va moppe pojkar gör
Det brukade jag försöka med förut, men ingen ville åka mot någon av mina Aeroxar
...det är ännu svårare nu när jag åker svart V70 T5 som är trimmad, låter rätt mycket... Alla moppar åker bara åt andra håll
Känner igen känslan
Men killar sluta ljug asså! Shit säg som det är XP ni åker nått ställa till 100% Ica, willys, coop, hemköp, eller lokala kiosken eller korvmoj. Köper nån dricka eller nått. Sen bara hänga utanför å röka å snacka om snygga 99or som ni skulle vilja gälla på, detta samt dissa varandras moppar
glöm inte att varva extra mycket med kopplingen inne framför tjejerna och det är 98'orna vi snackar om... 99'orna är inte ens 15 togge...
2stroke skrev:
Känner igen känslan
glöm inte att varva extra mycket med kopplingen inne framför tjejerna och det är 98'orna vi snackar om... 99'orna är inte ens 15 togge...
mena på att dom som är 15 spanar in yngre tjejer daaaa ;=) bara du som raggar på milfar
Är väldigt olika, ibland glider man väl runt till med typ 5 st o chillar, ibland drar man en liten roadtrip med med polaren och upptäcker världen och kör i skogen. Sen på kvällarna brukar jag *fult ord* köra för mig själv med lite musik o bara räsa runt som en riktig moppepojk. Kan även ta moppen o fiska vid någon sjö. Går lite OT och säger att jag kommer sakna sommaren.
donkeyO.o skrev:Jag kör och får folk att tycka illa om mopedister.
Blir så jävla arg på folk som tittar jätteirriterat på mig när jag åker på cykelvägar o skit ÄVEN fast jag saktar ner till typ 30. Då bränner jag bara på mer asså. Dom har väll fått sin uppfattning om mopedister av såna som dig haha
Blir så jävla arg på folk som tittar jätteirriterat på mig när jag åker på cykelvägar o skit ÄVEN fast jag saktar ner till typ 30. Då bränner jag bara på mer asså. Dom har väll fått sin uppfattning om mopedister av såna som dig haha
Inte konstigt om du kör 30 på gångväg, får jag mötande så kryper fram.
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
jag kör själv för snabbt på gångvägar som är tomma så fort det är folk elr så så kryper man ju fram på 3-4an på så låga varv att han knappt lever för att väsnas lite å visa hänsyn om dom har hund/småbarn
Slidercalle123 skrev:
jag kör själv för snabbt på gångvägar som är tomma så fort det är folk elr så så kryper man ju fram på 3-4an på så låga varv att han knappt lever för att väsnas lite å visa hänsyn om dom har hund/småbarn
Jag saktar också ner men det enda jag får är onda blickar när jag försöker visa hänsyn, blir bara less på det. Vissa av dom som blir arga förstår inte att det finns 30 moppar som får framföras på gångvägar.
ROBBAN_Derbi skrev:
Jag saktar också ner men det enda jag får är onda blickar när jag försöker visa hänsyn, blir bara less på det. Vissa av dom som blir arga förstår inte att det finns 30 moppar som får framföras på gångvägar.
Blir arg på alla idioter som borde få indraget kort o landsförvisning. Tror att dom kan tränga sig ut före moppar allstans då dom tror alla är små skoter tjejer som åker 30 Har två gånger nästan varit i framändan på en bil (faktiskt hållit begränsningne där, har alltid 70 allstans annars ungefär )
En gång påväg till skolan stod helt plötsligt en bil stilla där man kommer och gnider mot varvstoppet i 6:an. Ragerat en sekund aenare och moppen och den idiotens bil haee vait historia. Men annars så är min stil väl at vara en wannabee SuperRetard litw svårt att köra fort under inkörningen av nya :Sko
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Jävlas med folk, kör om på 56an, leker på grusvägar osv. Jag åå några polare kör runt i vårt crew team slakt som vi brukar leka med överallt, senast för nå helg sedan så blev vi stannade av nå gubbe med hund som klagade.. vadå, vi tog ju hänsyn till fotgängaren men han tyckte inte det var poppis med en vråltrimmad moped och en 85cc cross på cykelbana;)
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare
asti27 skrev:Jävlas med folk, kör om på 56an, leker på grusvägar osv. Jag åå några polare kör runt i vårt crew team slakt som vi brukar leka med överallt, senast för nå helg sedan så blev vi stannade av nå gubbe med hund som klagade.. vadå, vi tog ju hänsyn till fotgängaren men han tyckte inte det var poppis med en vråltrimmad moped och en 85cc cross på cykelbana;)