Det är dags att köpa en ny telefon men jag undrar lite vilka som är bäst och så. och om det kanske ska släppas någon ny snart som är värd att vänta på.-
de jag har kollat på nu är htc one och samsung galaxy s4. samsungen har ju trådlös laddare som verkar vara rätt awesome. någon som vet om hyc har det också? :/
aja skriv vad ni tycker är bäst och berätta varför.
Det är dags att köpa en ny telefon men jag undrar lite vilka som är bäst och så. och om det kanske ska släppas någon ny snart som är värd att vänta på.-
de jag har kollat på nu är htc one och samsung galaxy s4. samsungen har ju trådlös laddare som verkar vara rätt awesome. någon som vet om hyc har det också? :/
aja skriv vad ni tycker är bäst och berätta varför.
Jag har htc one, är extremt nöjd med den. Har tidigare haft iphone4 tycker mycket bättre om htc. Snygg design, otroligt bra högtalare. Kan faktiskt inte komma på något negativt
Har aldrig ägt en htc men tycker att samsung bara är jobbig att handskas med, för rörig helt enkelt. däremot så är det rätt bra ljud i som och skärmen är stor och bra så är väll lite upp och ner med alla telefoner egentligen
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
samsungfrälst som man är så säger man såklart samsung var så förbannat nöjd med min s2:a att när den väl gick sönder (extremt hård behandling) så skulle jag givetvis köpa en ny s2:a. tyvärr hade ingen butik i min stad en s2 hemma så jag köpte en s4:a, och den gör mig inte besviken. skärmens hållbarhet ska tydligen inte vara lika bra, men telefonens prestanda i övrigt är helt outstanding
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Säger bara Lumia! Bästa luren nångån tillverkad! Billig, och lika bra specs som S4 om du tar tex 920. Och trådlös laddnigne på Samsung hade Nokia för ett år sedan så om det nu är nytt eller inte tål att diskuteras.
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...
kraschar 24/7 kan inte uppdatera med vanligt internet bara wifi, kraschar när den uppdaterar till ny programvara, bytt batteri 4 gånger på ca 1 och en halv månad, skärmen flimmrar osv... ska kunna göra massa grejer som inte funkar alls som bara är cp.
S4ans prestanda slår One i hästlängder. Finns då en mobil på marknaden som har ungefär samma prestanda som S4, t.om. bättre skärm, ändå så skryter Samsung om sina skrämar.
Mobilen jag syftar på är Xperia Z. Tror t.om. den är den billigaste av dessa tre i dagsläget.
david96 skrev:har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...
kraschar 24/7 kan inte uppdatera med vanligt internet bara wifi, kraschar när den uppdaterar till ny programvara, bytt batteri 4 gånger på ca 1 och en halv månad, skärmen flimmrar osv... ska kunna göra massa grejer som inte funkar alls som bara är cp.
måste vara en söndags ex. har aldrig hört någon som har tyckt dåligt om s4:an. jag kan uppdatera utan wifi, och har absolut inga problem med batteritiden. skärmen e knivskarp och bra färgåtergivning.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
david96 skrev:har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...
måste vara en söndags ex. har aldrig hört någon som har tyckt dåligt om s4:an. jag kan uppdatera utan wifi, och har absolut inga problem med batteritiden. skärmen e knivskarp och bra färgåtergivning.
abtteri tiden är inga problem, men blivit så jävla varmt och svällt upp och förstört skalen och sen stendött :S