vilken mobil är hetast?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Alyzzzer
Kinaraket

vilken mobil är hetast?

Inlägg av Alyzzzer »

Hej!

Det är dags att köpa en ny telefon men jag undrar lite vilka som är bäst och så. och om det kanske ska släppas någon ny snart som är värd att vänta på.-

de jag har kollat på nu är htc one och samsung galaxy s4. samsungen har ju trådlös laddare som verkar vara rätt awesome. någon som vet om hyc har det också? :/

aja skriv vad ni tycker är bäst och berätta varför.
Användarens profilbild
Alex4nder.P
Elmoped

Inlägg av Alex4nder.P »

Padfone 2 eller padfone infinity, mer eller mindre samma hårdvara som htc one, har haft min sen i början av sommaren, älskart!
jag skulle som alla andra vilja skriva något roligt här, men jag är tyvärr inte kreativ nog.
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH

Re: vilken mobil är hetast?

Inlägg av Jakzu »

Alyzzzer skrev:Hej!

Det är dags att köpa en ny telefon men jag undrar lite vilka som är bäst och så. och om det kanske ska släppas någon ny snart som är värd att vänta på.-

de jag har kollat på nu är htc one och samsung galaxy s4. samsungen har ju trådlös laddare som verkar vara rätt awesome. någon som vet om hyc har det också? :/

aja skriv vad ni tycker är bäst och berätta varför.
Jag har htc one, är extremt nöjd med den. Har tidigare haft iphone4 tycker mycket bättre om htc. Snygg design, otroligt bra högtalare. Kan faktiskt inte komma på något negativt :)
adamwestman
Svårstartad skrothög

Inlägg av adamwestman »

Kommer väl en ny iPhone snart med ett helt nytt iOS. Vänta och se hur den blir ;)
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Har aldrig ägt en htc men tycker att samsung bara är jobbig att handskas med, för rörig helt enkelt. däremot så är det rätt bra ljud i som och skärmen är stor och bra så är väll lite upp och ner med alla telefoner egentligen :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

samsungfrälst som man är så säger man såklart samsung :) var så förbannat nöjd med min s2:a att när den väl gick sönder (extremt hård behandling) så skulle jag givetvis köpa en ny s2:a. tyvärr hade ingen butik i min stad en s2 hemma så jag köpte en s4:a, och den gör mig inte besviken. skärmens hållbarhet ska tydligen inte vara lika bra, men telefonens prestanda i övrigt är helt outstanding :)
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

okej. jag har haft min iphone 4s men den gick sönder precis.

och jag har hört att htc kameran är dålig. är det så?
jag tror inte så mycket på iphone det känns bara som de lurar en på pengar.
asti27
Svårstartad skrothög

Inlägg av asti27 »

Galaxy s4an är awesome men kan rekommendera alla galaxy s modeller /Felix
david96 skrev:killar låt han köra ihjäl sig, YOLO fittest survive, dumma dör ut och deras gener går inte vidare :)
Användarens profilbild
AndreWidestedt
If you're not first, you're last

Inlägg av AndreWidestedt »

Google Nexus 4, jävligt prisvärd, skiljer sig från mängden, riktigt skönt operativsystem/UI.
Helt Räser
Användarens profilbild
TheFlyingFin
Kinaraket

Inlägg av TheFlyingFin »

Säger bara Lumia! Bästa luren nångån tillverkad! Billig, och lika bra specs som S4 om du tar tex 920. Och trådlös laddnigne på Samsung hade Nokia för ett år sedan så om det nu är nytt eller inte tål att diskuteras.
Bild

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner båda vita och svarta!
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...

kraschar 24/7 kan inte uppdatera med vanligt internet bara wifi, kraschar när den uppdaterar till ny programvara, bytt batteri 4 gånger på ca 1 och en halv månad, skärmen flimmrar osv... ska kunna göra massa grejer som inte funkar alls som bara är cp.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Alyzzzer
Kinaraket

Inlägg av Alyzzzer »

tack för tipset blir nog en htc då.
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Varför bara låst dig på S4 och One?

S4ans prestanda slår One i hästlängder. Finns då en mobil på marknaden som har ungefär samma prestanda som S4, t.om. bättre skärm, ändå så skryter Samsung om sina skrämar.

Mobilen jag syftar på är Xperia Z. Tror t.om. den är den billigaste av dessa tre i dagsläget.
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

david96 skrev:har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...

kraschar 24/7 kan inte uppdatera med vanligt internet bara wifi, kraschar när den uppdaterar till ny programvara, bytt batteri 4 gånger på ca 1 och en halv månad, skärmen flimmrar osv... ska kunna göra massa grejer som inte funkar alls som bara är cp.
måste vara en söndags ex. har aldrig hört någon som har tyckt dåligt om s4:an. jag kan uppdatera utan wifi, och har absolut inga problem med batteritiden. skärmen e knivskarp och bra färgåtergivning.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

kallepalle skrev:
david96 skrev:har en samsung s4 och kan säga att den suger häst pung...

måste vara en söndags ex. har aldrig hört någon som har tyckt dåligt om s4:an. jag kan uppdatera utan wifi, och har absolut inga problem med batteritiden. skärmen e knivskarp och bra färgåtergivning.
abtteri tiden är inga problem, men blivit så jävla varmt och svällt upp och förstört skalen och sen stendött :S
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

mobiltråden
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Låst