Det beror på men man kan väl säga att nästan alla orginal delar är dyra men
el brukar det inte finnas så mycket som man kan köpa piratkopierat utan
orginal. Men det behöver inte betyda att du kommer tjäna på det pågrund av att dolk sällan köper. det jag menade var att el prylar brukar oftast vara dyrast då jag behövde köpa en tankgivare för 800kr
LennartTuning skrev:elsystem är dyrt, de är värt 500kr, motorn är värd 1500-2500 beroende på skick och efterfrågan(och på vad för moppe det är självklart)
org förgasare säljer dåligt och är värda omkring 100-200 om någon ens köper.
17,5-21mm dellorto är värda 200-400 beroende på skick.
större föggar runt 300+
kåpor är självklart eftertraktade om de är en känd moppe och inge kinesliknande.
Har kollat lite på blocket och här på tsr, och ser nästan inga färgasare. En som säljer 3 st dellorto 28mm för 300kr.
Är det verkligen så eftertraktat att jag får det sålt?
SkillDriver skrev:Har kollat lite på blocket och här på tsr, och ser nästan inga färgasare. En som säljer 3 st dellorto 28mm för 300kr.
öhh senaste gången jag kollade (i våras) fanns det väldigt många blocket annonser (förgasare). men sen är det nog så att man kör mest nu på sommaren istället för att meka, sen till våren igen när man börjar kika på nya setuper, och renovera osv, så ökar nog efterfrågan
SkillDriver skrev:Har kollat lite på blocket och här på tsr, och ser nästan inga färgasare. En som säljer 3 st dellorto 28mm för 300kr.
öhh senaste gången jag kollade (i våras) fanns det väldigt många blocket annonser (förgasare). men sen är det nog så att man kör mest nu på sommaren istället för att meka, sen till våren igen när man börjar kika på nya setuper, och renovera osv, så ökar nog efterfrågan
Är allihopa Mikuni? Sälj för 200 kronor eller lite mer så tjänar du utan problem bara på det. Folk köper såna föggar till sina jäklans mt5er hela tiden verkar det som
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?
p4ck skrev:Är allihopa Mikuni? Sälj för 200 kronor eller lite mer så tjänar du utan problem bara på det. Folk köper såna föggar till sina jäklans mt5er hela tiden verkar det som