samt en schysst setup med artikelnummer så att jag bara kan beställa sakerna vore nice

funderar på en 70cc eller 80cc på den
Det hände bara sådär på en gång. och nej dom är inte rostigaPelsnernels skrev:Kolla så kontakterna tillb en inte är rostiga då. Så att den får dålig kontakt?Lawast skrev:Nä du det kan inte vara det. La ett av mina kompisars batterier dit som funkar på hans. Funkade ej på minPelsnernels skrev:Lawast, ditt batteri är förmodligen dåligt. Brukar bli så när det är dåligt laddat
ok då ska jag ta och kolla upp det,Pelsnernels skrev:Relät sitter bakom vänster sidokåpa bak har jag för mig.
Btw hur kopplar du in hel/halvljus?
Okej tack, är det orginallyktan eller köpt separat?KaviaR1984 skrev:ok då ska jag ta och kolla upp det,Pelsnernels skrev:Relät sitter bakom vänster sidokåpa bak har jag för mig.
Btw hur kopplar du in hel/halvljus?
har en switch med tre ingångar på med funktionen ON-OFF-ON
jag låter jorden på lampan vara ifred, på min sockel finns det nämligen plats för en extra kabel för att aktivera heljuset så jag gör som så att jag tar
+ kabel från lampan in i mitten på switchen (mini switch från clas olsson för 35:-) och sen en kabel från switchen till halvljuset på sockeln och en kabel från sen tredje utgången på switchen till helhjuset, tada..
(on) kabel till halvljus kontakten
(off) +kabel från original sockeln
(on) kabel till helljus kontakten