Tjena tjena, nu har jag ett problem med moppen som gör att mina cylindrar pajar. Köpte en barikit 74cc för knappt 3 veckor sedan och den har funkat skit bra den senaste tiden. Men idag så fu*ka allt, tog en runda och den bara dog, kicken fastna så plockade av den och såg att den hade skurit började då felsöka efter problemet för skiten hade inte fått någon olja men det finns olja i tanken och pumpen har pumpat olja som vanligt.
Som tur hade jag min 50 hemma liggandes så satt på den direkt, luftade kylsystemet och fyllde på med mera olja startade den och den gick bra. Sen skulle jag till donken några kilometer här ifrån. Ungefär halvvägs dit så dog den och jag såg att överhettningslampan va på så väntade tills den slocknade, startade nu moppen och skulle köra direkt hem, kom kanske 50 meter sen så värmenypte den och stannade direkt kände på kicken och den var fast jag kickade hårt den släppte och startade, så rullade hem moppen och har inte startat den sen dess.
Nu till själva frågan va kan vara problemet har själv knappt någon aning alls bara små tankar.
PS om det betyder någon när jag tog av 74cc så rörde jag veven och lagrena gnisslade bra mycket hällde i olja och drog om lite fixat.