Va tror ni man får för Betan i klart skede?
Ram omlackad och omsvetsad av licenssvetsare till EBS motor, byggd steldämpare, alla lager och distanser på hela hojen är bytta, Showagaffel med nybbytta packboxar, omlackade fälgar helsvarta med riktigt bra däck både fram o bak, nyrenoverade bromsar fram och bak, fram är dubbelkolvsok med specialbyggd adapter. Styret är polerat TNT, tomaselli snabbgas handtag, Renthal handtag, ny kedja och drev, svingskydd från KTM EXC, specialbyggd kedjeguide, specialbyggd gasvajer helt ny, ny kopplingsvajer, helt ny KTM sm framskärm, ny YZ platta. Tanken ska lackeras om och monteras KTM kylarvingar, hemmabyggd bakram ska också dit.
Motor nyrenoverad och lackerad med ALLT nytt förutom cylindern.
Cylinder: MHR80 steg3 Jonthä
Rör: Prorace
Vev: Doppler Endurance
Tändning: HPI innerrotor
Förgasare: nyrenoverad PWK 28mm
Membran: Malossi MHR VL17
Insug: Malossi MHR Shortneck
Koppling: Blästrade och rispade org lameller med MHR fjädrar
Skickar med:
ett komplett motor med trimvev (sprucket block på tändningssidan)
Mk Sp 70 steg 3 jonthä
Orginal bakram
ett par förgasare
massa drev
bromsok
och diverse andra grejer som bara ligger och tar plats.
OBS
Papper på mopeden finns, samma sak med motorn och jag har kvitton för säkert 10k utan inräknande av allt som är köpt begagnat t.ex båda motorblocken, båda cylindrarna, förgasaren, tändningen, röret, fälgarna, ramen, gaffeln osv...
Vet att det inte är några direkta drömpriser på trimmade mopeder men min chansning är ca 10? då går jag ändå äckligt mycket back och har lagt utan tvekan 1000 timmar på bygget.
