tjena! som rubriken lyder så undrar jag vilket rör som är bäst? kör nu med 73cc och vill veta vilket som piskar vilket, kör just nu med TK och det går snuskigt bra, skulle den gå bättre med R2?
gilerahjärnan skrev:tjena! som rubriken lyder så undrar jag vilket rör som är bäst? kör nu med 73cc och vill veta vilket som piskar vilket, kör just nu med TK och det går snuskigt bra, skulle den gå bättre med R2?
En fråga bara, om den redan går i 105-110 km/h varför vill du då få den att gå snabbare? ;p När kan du köra i dessa hastigheter?
gilerahjärnan skrev:tjena! som rubriken lyder så undrar jag vilket rör som är bäst? kör nu med 73cc och vill veta vilket som piskar vilket, kör just nu med TK och det går snuskigt bra, skulle den gå bättre med R2?
En fråga bara, om den redan går i 105-110 km/h varför vill du då få den att gå snabbare? ;p När kan du köra i dessa hastigheter?
Man kan alltid köra i dessa hastigheter!
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?
samma princip som en ketchup flaska, all effekt kommer inte ut
nej XD
betyder att den kommer strypas, flaskan är bred i botten sen blir den strypt i toppen. detta brukar man säga om motorer när alla delar inte hänger med
ja men med ketchup effekt menar man att alla effekt kommer samtidigt
han sa inget om ketchupeffekt, han sa att det är som en ketchupflaska.
om du försöker pressa ut all ketchup och har korken på så stryps ju det genom att det är ett litet hål