tjena visste att brodalen summer meet skulle vara idag, hade tänkt att åka men fick tyvär förhinder:( men undrar om nån har lite bider från meetet och hur många kom ?:)
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06
var också där, dock åkte jag på en kompis moppe eftersom min skar precis när jag skulle åka hemifrån från mig i morse, och jag kan säga dig en sak, p12or som körde med ljuddämpningen uttagen från deras thrower ljuddämpare!
gilerahjärnan skrev:var också där, dock åkte jag på en kompis moppe eftersom min skar precis när jag skulle åka hemifrån från mig i morse, och jag kan säga dig en sak, p12or som körde med ljuddämpningen uttagen från deras thrower ljuddämpare!
aa de va fan bedövande!
Jag har inte misslyckats, jag har bara funnit hundra tusen sätt som inte fungerar!
någon som åkte med go pro längstbak som hänger på forumet? jag höll till där och hade lite kul på 1'an och vore skoj om ni hade film från när jag kör där! såg 3 st med go pro där
Bästa förklaringen till varför det var en gamla volvo som åkte runt och sladdade var att ingen annan än 15 åringar tycler det är coolt med en enhjulande 940 som gör donuts i regnet.
k-skåpet skrev:Bästa förklaringen till varför det var en gamla volvo som åkte runt och sladdade var att ingen annan än 15 åringar tycler det är coolt med en enhjulande 940 som gör donuts i regnet.
den en hjular inte man ser det ganska tydligt på filmen
k-skåpet skrev:Bästa förklaringen till varför det var en gamla volvo som åkte runt och sladdade var att ingen annan än 15 åringar tycler det är coolt med en enhjulande 940 som gör donuts i regnet.
+ han va den som la mest däck rök på hela träffen
btw va va du?? skulle du inte komma
Hade ingen aning om att det var nu och sitter fast ute på en ö i norrland, för den delen är inte betan klar men hade jag kommit ihåg det hade jag nog fixat skiten
Hade ingen aning om att det var nu och sitter fast ute på en ö i norrland, för den delen är inte betan klar men hade jag kommit ihåg det hade jag nog fixat skiten
nä vi hade bakaxel ras i början av sommaren men nu låser den fint ser du
nä men ville få igång grejerna liksom å markus hade med sig 4st däck bara för att burna så
potog skrev:
nä men ville få igång grejerna liksom å markus hade med sig 4st däck bara för att burna så
Kollade aldrig på filmen, var mest ett skämt! Kör med agadiffad 740 så är lika pinsam jag! var det något som var värt att köra mot med betan ens?
k-skåpet skrev:Hade ingen aning om att det var nu och sitter fast ute på en ö i norrland, för den delen är inte betan klar men hade jag kommit ihåg det hade jag nog fixat skiten
Kollade aldrig på filmen, var mest ett skämt! Kör med agadiffad 740 så är lika pinsam jag! var det något som var värt att köra mot med betan ens?
k-skåpet skrev:Kollade aldrig på filmen, var mest ett skämt! Kör med agadiffad 740 så är lika pinsam jag! var det något som var värt att köra mot med betan ens?
noop du hade blivit dragna av alla
Attans, massor med sportneosar där då? Nä men allvarligt var de några kul race eller som vanligt massa airsal 70 o tk rör på racefronten?
na 3st R/T hojar 3st TS2or alla gick bra å så va det nån med stage6 racing