Moppekillar/tjejer i borås!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
AntoonTon
Elmoped

Moppekillar/tjejer i borås!

Inlägg av AntoonTon »

Tjena, undra bara om det finns några roliga moppekillar/flickor i Borås, som vill typ ut o köra o vågar visa sig här? :P Har typ 5 kompisar som jag åker med, vore kul med lite flera! :)
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket

Inlägg av Pelsnernels »

Jag bor kanske 4 mil utanför borås, har la kanske ett par kompisar häromkring att åka med :)
Nels, Nels, Pelsnernels!
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

Jag bor typ 10 mil från borås, men går i skola där ^^ Men då kanske man kan åka ner mot varbergshållet till städerna där :P Inte långt till Kinna tex. Från Borås, bara 3-4 mil kanske :)
Bild
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH

Inlägg av Jakzu »

Bor i Ulricehamn så jag är lätt med på det! Ska nog lyckas få med några kompisar också:)
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

men om man ska köra i borås, snackar vi centrala borås då? :P För då måste vi vara ett rejält gäng så inte snuten kommer och tar dom med trimmade moppar som mig ^^Jag vill inte åka dit, fick nyss övningskörstillstånd, då blir jag ju av med det :/
Bild
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket

Inlägg av Pelsnernels »

bort mot Varberg är ganska segt för mig iaf då jag kör orginal:P
Nels, Nels, Pelsnernels!
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

upp mot borås är både farligt och segt för mig, även med trimmad moppe ;) Mycke snutar på vägarna :P Kan skogsvägar upp till kinna, men därefter kan jag inte mer :/ Men kan typ åka till fritsla möjligtvis, ligger inte alls långt från borås :)
Bild
Användarens profilbild
Pelsnernels
Kinaraket

Inlägg av Pelsnernels »

Jag har ingen vidare koll på trakterna runt Borås om jag ska vara ärlig. Jag kan skogsbygden och borgstena en aning men det är nog det:P
Nels, Nels, Pelsnernels!
Användarens profilbild
Jakzu
TGR:s BIIIIAAAATCH

Inlägg av Jakzu »

I ulricehamn är det inte mycket poliser! Dock inte mycket av något annat heller:/
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

ne jag har bara koll på vägen från varberg upp te borås, men inte åt sidorna och sånt där :P jag tror att om man åker mot svenljunga hållet så ligger det lite byar som är sådär halvdöda, där kan man iaf ha race och såntdär. ligger väl 1-2 mil från borås :) Tjejen bor där nämligen, har aldrig sett en polisbil när jag varit där :P
Bild
Användarens profilbild
Asddfgf4
Motorsmurfen

Inlägg av Asddfgf4 »

och nu ser jag på facebook här att det är en moppeträff i skene på måndag nästa vecka :P Dit kan man ju åka om man bor mot varbergshållet om borås ^^
Bild
Skriv svar