Stalker str8 styrstam

Allt som rör Scootrar och inte passar in i de ovan nämnda kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
rexzo
The king of the forest

Stalker str8 styrstam

Inlägg av rexzo »

Tjena, jag har en 09as gilera stalker. Hur ska jag göra så att min styrstam (str8) ska sitta fast hårt och inte lossna varje kvart som den gör nu!
Full gas inge knas
Rieju mrx 2006
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

Borra rakt igenom stammen när den sitter som den ska på moppen, sen sätter du en bult rakt igenom och drar åt rejält.
"Staight roads are for fast cars, curvy roads are for fast drivers." - Colin Mcrae

"När trådmatningen och spänningen är rätt inställld, så ska det låta som när man steker fläsk." - Gunde Svan
Användarens profilbild
Robbe
Svårstartad skrothög

Inlägg av Robbe »

CaToXXo skrev:Borra rakt igenom stammen när den sitter som den ska på moppen, sen sätter du en bult rakt igenom och drar åt rejält.
går ej på gilera stalker med tanke på att gaffeln sticker ut typ någon millimeter från ramen så man knappt kan fästa en styrstam på den
Ännu en stolt moppebög på tsr! =)
Användarens profilbild
rexzo
The king of the forest

Inlägg av rexzo »

Robbe skrev:
CaToXXo skrev:Borra rakt igenom stammen när den sitter som den ska på moppen, sen sätter du en bult rakt igenom och drar åt rejält.
går ej på gilera stalker med tanke på att gaffeln sticker ut typ någon millimeter från ramen så man knappt kan fästa en styrstam på den
Så har du något tips på hur man ska få fast den?
Full gas inge knas
Rieju mrx 2006
Skriv svar