och låt bli släggan

oh fan får väl hoppas att du får den nya i tiddavid96 skrev:underliggande är gay :O har höjningssats liggandes, men är för kortThoz3 skrev:höj den i bak och skaffa underliggande då blir den perfect
tryckplattan jag fått ifrån ts hade kassa gängor så inget brodalen antagligen för mig om dem inte skickar en ny idag..
Han klädde ju om sadelnplankan skrev:Satan va snygg den va! Har också en beta från 2003. Hur lyckades du få bort klistermärkena på sidan av sadeln? Använde du ett sadelöverdrag, lackade du över eller hur gjorde du? Sjukt tacksam för svar!
yes! kostade 60 kr :3, kunde gjort det bättre men hade inte spikpistolen så blev häftapparaten som inte är lika stark så man kunde inte spänna allt för mycket.p4ck skrev:Han klädde ju om sadelnplankan skrev:Satan va snygg den va! Har också en beta från 2003. Hur lyckades du få bort klistermärkena på sidan av sadeln? Använde du ett sadelöverdrag, lackade du över eller hur gjorde du? Sjukt tacksam för svar!
Beta i fet skrivstil är najs, men hur gåre med kopplingen? Hinner du bli klar med den innan brodalen? :Odavid96 skrev:yes! kostade 60 kr :3, kunde gjort det bättre men hade inte spikpistolen så blev häftapparaten som inte är lika stark så man kunde inte spänna allt för mycket.p4ck skrev:Han klädde ju om sadelnplankan skrev:Satan va snygg den va! Har också en beta från 2003. Hur lyckades du få bort klistermärkena på sidan av sadeln? Använde du ett sadelöverdrag, lackade du över eller hur gjorde du? Sjukt tacksam för svar!
tips på vad jag ska sy in?
alternativ
David Carlberg i skrivstil
Beta RR 06 i skrivstil/vanligt ?
p12, dräparen i skrivstil
går nicedavid96 skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LaID4kPA ... e=youtu.be[/youtube]
har ingen som kan filma när jag kör, men var uppe i 130 blå på kompisens bilmätare, sen körde han förbi mig
behöver lite lägre munstycke och flytta nålen
hur som helst, en liten gas gas film
är på skolan. Dock så läcker den vit olja ur oljepumpen men nästan inget vatten har försvunnit. Försvann lite ibörjan men inget på vägen dit. Så hoppas det hållet och var det lilla vattnet som var kvarbursell skrev:hoppas du får det att hålaspöa 125orna nu!
hahadavid96 skrev:är på skolan. Dock så läcker den vit olja ur oljepumpen men nästan inget vatten har försvunnit. Försvann lite ibörjan men inget på vägen dit. Så hoppas det hållet och var det lilla vattnet som var kvarbursell skrev:hoppas du får det att hålaspöa 125orna nu!
drog duken easy, var uppe i 90 på 3'an.. tror jag måste dreva ner ifrån 14...
någon som har ett 12/13 som vill byta?
lukta brändkopling på hela lindholmen efter min start
14-46.. körde 11 innan men för tok för lätt, ska byta til 12/13-53bursell skrev:hahadavid96 skrev:är på skolan. Dock så läcker den vit olja ur oljepumpen men nästan inget vatten har försvunnit. Försvann lite ibörjan men inget på vägen dit. Så hoppas det hållet och var det lilla vattnet som var kvarbursell skrev:hoppas du får det att hålaspöa 125orna nu!
drog duken easy, var uppe i 90 på 3'an.. tror jag måste dreva ner ifrån 14...
någon som har ett 12/13 som vill byta?
lukta brändkopling på hela lindholmen efter min starthärligt så du drar mig på 3an? :p kör själv 14/56 har ett 12 liggnade men blir lite segt å byta :p brändkoppling luktar inte så gott :p men 90 på 3an är rätt hårt vad kör du för drevning? 14/?
david96 skrev:
skiten nöp i 100+ när jag var på väg hem, och hade nada komp efter det :/
http://www.kgi.se/product-17390-10943.php värt att köpa en athena 80cc?