debatt! :)

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

debatt! :)

Inlägg av david96 »

http://www.aftonbladet.se/debatt/article10448146.ab

läs artikeln och debbatera om den nu gubbs, min åsikt, hon är pantad

citat ''Dom muslimska männen har åtminstone ingenting emot att kvinnor har en egen gemenskap i lugn och ro''

sen när har islam inte tryckt ner kvinnor? tror hon har en skev bild av verkligheten :S

wow, googla på henne och hon verkar helt vrickad
Senast redigerad av david96 den 2 augusti 2013, 19:58, redigerad totalt 3 gång.
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

inte bra på sån här debatt MEN: vad för jävla skitdebatt är det här? debatt om vita män? personen har ju inte alla pommes på tallriken
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Grabbar, det är bara en efterbliven feminist. Inget att bry sig om.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
rrxaffe
Elmoped

Inlägg av rrxaffe »

hahaha hade vart kul att se vad som skett om hon sa ja tänker aldrig föda en svart man :roll:
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

rrxaffe skrev:hahaha hade vart kul att se vad som skett om hon sa ja tänker aldrig föda en svart man :roll:
Tack, där satt den.

Är sjukt trött på allt jävla snack om rasism o skit, jävla blödiga negrar och surfittor till feminister och annat löst pack. Men när man går in i ett ghetto eller ja man behöver nt gå nånstans, kommer det ett gäng nyinflyttade gentlemän så kommer man få höra "svennejävel" bakom ryggen. Men NEJ, det är inte rasistiskt. Det ska vi tåla. GÖR EJ MOTSTÅND ELLER TYCK NÅGOT ANNAT ÄN DETTA, DÅ ÄR NI RASISTER!

Finner det lustigt att en *fult ord* kan säga vadfan som helst till oss hemmastadgade här utan några som helst påföljder för det är ju såååå synd om han som kommer från landet utan lagar o inte fått nån uppfostran, men såfort de är på de andar håller så är det snack om hitler och skit.

Fast de värsta fitteriet jag vet är nog när horor o slynor som feminister gnäller på allt och vill utrota maskuliniteten och kallar män för gubbslem och grejer utan att de känner personen kan ta så illa upp för små saker. Det vrickade är om en man hade börjat ta till liknande uttryck om att "utrota" feminismen och skit så hade de blivit ett jävla liv. Feminister har bara fått för lite *fult ord* och är attentionwhores

FUCK THE SYSTEM
http://open.spotify.com/track/1RB6Xrd0a1bCH7IKKfTWvG
bibapeolola
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp

Inlägg av p4ck »

Axel skrev:
rrxaffe skrev:hahaha hade vart kul att se vad som skett om hon sa ja tänker aldrig föda en svart man :roll:
så kommer man få höra "svennejävel" bakom ryggen. Men NEJ, det är inte rasistiskt.
Är ju inte rasistiskt, däremot är det väl hat mot folkgrupp eller vad det heter! :D
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=49461
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

p4ck skrev:
Axel skrev:
så kommer man få höra "svennejävel" bakom ryggen. Men NEJ, det är inte rasistiskt.
Är ju inte rasistiskt, däremot är det väl hat mot folkgrupp eller vad det heter! :D
"Rasism definieras i allmänhet som åtgärder, förfaranden eller tro som speglar en världsbild uppdelad i raser, en ideologi där människan är uppdelad i separata och exklusiva biologiska enheter som kallas "raser""
bibapeolola
derix
Elmoped

Inlägg av derix »

hitta ett kul citat som personen i fråga har slängt ur sig :)

“Jag tycker att alla vita tjejer ska bli kära i svarta män och så kan de vita männen sitta där hemma ensamma och runka.” — Joanna Rytel
Användarens profilbild
Perra.S
Svårstartad skrothög

Inlägg av Perra.S »

Ni är medvetna om att artikeln är från 2004 väl?
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp

Inlägg av p4ck »

Axel skrev:
p4ck skrev:
Axel skrev: så kommer man få höra "svennejävel" bakom ryggen. Men NEJ, det är inte rasistiskt.
"Rasism definieras i allmänhet som åtgärder, förfaranden eller tro som speglar en världsbild uppdelad i raser, en ideologi där människan är uppdelad i separata och exklusiva biologiska enheter som kallas "raser""
Fast du vet att "svensk" inte är en ras?
Möjligen om någon sa "kolla arier-jäveln, kolla jävla vitingar" så kan man kalla det rasistiskt >:D
Om jag kör i full fart och växlar ner en växel, så motorbromsar moppen, är det strypt membran då tro?

Kolla gärna in mitt projekt på min Beta RR, ser tomt ut nu men kommer upp mer skit allt eftersom!
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Feminister<3
Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

p4ck skrev:
Axel skrev:
p4ck skrev: Är ju inte rasistiskt, däremot är det väl hat mot folkgrupp eller vad det heter! :D
Fast du vet att "svensk" inte är en ras?
Möjligen om någon sa "kolla arier-jäveln, kolla jävla vitingar" så kan man kalla det rasistiskt >:D
Klart som fan i helvete det är rasistiskt. Det är rasistiskt o säga ARABJÄVEL och *fult ord* osv, inget av det är en "ras" det finns bara en människoras =homosapiens. Du är ju helt körd i kallekotten!
bibapeolola
gilerahjärnan
Varnad

Inlägg av gilerahjärnan »

walla sluta bråka nu!
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp

Inlägg av p4ck »

Axel skrev: Klart som fan i helvete det är rasistiskt. Det är rasistiskt o säga ARABJÄVEL och *fult ord* osv, inget av det är en "ras" det finns bara en människoras =homosapiens. Du är ju helt körd i kallekotten!

Haha. Om det bara finns en ras så är ju rasism nånting som inte existerar i såna fall.
Då finns det ju bara hets mot folkgrupp, eftersom att rasism går ut på att ogilla en annan ras, t.ex att en arier avskyr en *fult ord*, eller att en *fult ord* avskyr en arier, det är rasism.

Det är inte rasistiskt att hata en amerikanare, eller att säga "gå och dö fucking amerikanarfettoäckelhora".

Förstår inte heller varför du ska börja slänga runt förolämpningar. Är det nåt du måste göra i en diskussion, eller?

Edit: Och säger man *fult ord* åt någon menar man ju oftast att någon är svart. Lel

Användarens profilbild
Axel
Knatonymous

Inlägg av Axel »

p4ck skrev:
Axel skrev: Klart som fan i helvete det är rasistiskt. Det är rasistiskt o säga ARABJÄVEL och *fult ord* osv, inget av det är en "ras" det finns bara en människoras =homosapiens. Du är ju helt körd i kallekotten!

Haha. Om det bara finns en ras så är ju rasism nånting som inte existerar i såna fall.
Då finns det ju bara hets mot folkgrupp, eftersom att rasism går ut på att ogilla en annan ras, t.ex att en arier avskyr en *fult ord*, eller att en *fult ord* avskyr en arier, det är rasism.

Det är inte rasistiskt att hata en amerikanare, eller att säga "gå och dö fucking amerikanarfettoäckelhora".

Förstår inte heller varför du ska börja slänga runt förolämpningar. Är det nåt du måste göra i en diskussion, eller?

Edit: Och säger man *fult ord* åt någon menar man ju oftast att någon är svart. Lel
En *fult ord* är inte svart, *fult ord* är typ mellanöstern osv. Svarta är dom inte, det är folk som härstammar från Afrika.

Orkar inte ta denna diskussion med dig då du uppenbarligen inte förstår vad jag
bibapeolola
Användarens profilbild
p4ck
Farsans gamla zündapp

Inlägg av p4ck »

Axel skrev:
p4ck skrev:

En *fult ord* är inte svart, *fult ord* är typ mellanöstern osv. Svarta är dom inte, det är folk som härstammar från Afrika.

Orkar inte ta denna diskussion med dig då du uppenbarligen inte förstår vad jag
Nej, du förstår nog inte vad jag menar för jag sitter ju inte och svär och förolämpar dig! :roll:
Ha det gott Axel.

Skriv svar