Henow skrev:Ch racing iaf riktigt snygga! Tror det finns både 2-takt och 4-takt Ch racing.
Fördelar med 4 takt:
*Bränsle snåla
*Krävs knappt någon underhållning
Nackdelar med 4 takt:
*Är hyfsat slöa.
*Kan inte få ut lika mycket effekt.
Fördelar med 2 takt:
*Mer effekt
*snabbare
jo jag vet men det blir då en 4 takt då iaf men är gode nyfiken på toppfart för man vill ju att den ska gå iaf 100kmh
Nackdelar med 2 takt:
*Drar mer bensin
* Lite mer underhållning
drog en sådan med barikit 80cc och originalrör, jävligt slöa, men visst topp på 100-105 har dem la efter någon km, dem är som en baotian på mätaren du måste verkligen tvinga den, men helt okej pendlar hoj men inget jag skulle köpt om du vill leka runt och är gasgladjonkyboys skrev:okey härligtnån som vet något mer???
)):):):):):):):):)
kommer väl inte leka så mycket utan mest köra landsväg till sommar jobbet , kompisar osv tror du den räcker i det syftet??david96 skrev:drog en sådan med barikit 80cc och originalrör, jävligt slöa, men visst topp på 100-105 har dem la efter någon km, dem är som en baotian på mätaren du måste verkligen tvinga den, men helt okej pendlar hoj men inget jag skulle köpt om du vill leka runt och är gasgladjonkyboys skrev:okey härligtnån som vet något mer???
)):):):):):):):):)
Märket är av Husqvarna . Och CH racing både 50cc och 125cc byggs på Husqvarna racing fabrik i Italien !, är Yamaha motorn i tror jag som på många andra 125or.jonkyboys skrev:nu är de så att jag ska skaffa en 125a och då är jag sugen på en ch racing men då undrar jag om någon har någon info om märket? bla toppfart, bränsleförbrikning, lättkörd, osvosv både bra och dåliga saker![]()
![]()
Skulle påstå EXC är snäppet vassare om man går efter antalet hästar.p4ck skrev:Om du letar effekt och vill ha en snabb hoj så tipsar jag dig om Gasgas Ec125, det är den vassaste 125'an av vad jag läst.
Man kan ju inte köra 125 4-takt.