Leningrad skrev:
och vad sägs om den inte existerar??
Vad sägs om att tänka tanken "de sög ju"?
Nä men får du upp moppen till att cdin begränsar på 6 an eller 5 an så behöver du byta för att få ur det "lilla" eller snarare "stora" extra i det här fallet.
asså min cdi stryper i alla växlar (gilera smt 05)
Källa: med vitsladd så varvar den inte ut i nån växel men utan så gör den i alla växlar
Leningrad skrev:alltså va gör den vita sladden egentligen?
Den sitter bara där. Tror att alla p12 trimmare tror att det är jod kabeln så cdi strypningen skulle sluta ta. eller i själva verket hela cdin. Men så är icke fallet. Men ofta så är jodkabeln VIT
Den sitter bara där. Tror att alla p12 trimmare tror att det är jod kabeln så cdi strypningen skulle sluta ta. eller i själva verket hela cdin. Men så är icke fallet. Men ofta så är jodkabeln VIT
för övrigt så SKA en jordkabel ALLTID vara grön med gula ränder i och alltså inte vit utefter vad jag lärt mig iaf men ingen vet egentligen vad den gör det är iaf ingen strypnig som mr p12 verkar tro och verkligen avguda.
för övrigt så SKA en jordkabel ALLTID vara grön med gula ränder i och alltså inte vit utefter vad jag lärt mig iaf men ingen vet egentligen vad den gör det är iaf ingen strypnig som mr p12 verkar tro och verkligen avguda.
Jag har för mig att jodnigskabeln är vit överallt. Men whatsoever. Mr p12 kan inte trimma.