NiXon skrev:tjena!
jag skulle vilja montera en backspegel på moppen, mest för att farbror blå tycker om sånt, sen så är det väldigt nice att kunna se vad som händer bakom sig utan att behöva släppa blicken från vägen allt för länge!
Men jag vill inte ha en ful pinne med en stor klump längst upp, jag vill ha en sån här : http://i3.ytimg.com/vi/2VwINMDwwTM/maxresdefault.jpg
men frågan är vart jag kan köpa den...
NiXon skrev:tjena!
jag skulle vilja montera en backspegel på moppen, mest för att farbror blå tycker om sånt, sen så är det väldigt nice att kunna se vad som händer bakom sig utan att behöva släppa blicken från vägen allt för länge!
Men jag vill inte ha en ful pinne med en stor klump längst upp, jag vill ha en sån här : http://i3.ytimg.com/vi/2VwINMDwwTM/maxresdefault.jpg
men frågan är vart jag kan köpa den...
TheGardenSnake? Tror han gjorde den sj
ja det är han! jaha, om jag nu skulle göra den själv, vilken spegel skulle jag använda då?
Persson97 skrev:80 % säker på att han köpte speglarna från biltema och fäste dom med buntband.
Edit: någon som vet om man kan köpa general klibbor någonstans?
Testa maila swedish match så kan du nog få ett gäng!
Persson97 skrev:80 % säker på att han köpte speglarna från biltema och fäste dom med buntband.
Edit: någon som vet om man kan köpa general klibbor någonstans?
Testa maila swedish match så kan du nog få ett gäng!
okej tack!
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
tjena har tänkt köpa ktm platta och måste du köpa nån spot som jag kan ha jämte:) vill gärna ha både hel och halvljus men hittar ingen spot med det nån som vet vad man kan köpa det:)?
Den som inte vågar misslyckas, kommer aldrig att lyckas:)
moppe drd pro -06
Någon som vet vart man kan köpa en billig stator till drd pro 2008, har kollat på twostroke och där tar dom 1600 för bara statorn. så nån som vet nått billigare alternativ?
Har funderat på att skaffa Nudebar men jag vill ha kvar mina blinkers, vart kan man köpa främre blinkers som sitter på Aerox Naked? Såna som "hänger ner" under styret.
Yamaha Aerox -01
Leovince ZX
Dragen plugg
V-ringen dragen
78 km/h enligt GPS.
Rieju Drac -98
Dragen plugg
Drevad
72,3 km/h enligt GPS.
drd håkan skrev:tjena har tänkt köpa ktm platta och måste du köpa nån spot som jag kan ha jämte:) vill gärna ha både hel och halvljus men hittar ingen spot med det nån som vet vad man kan köpa det:)?
Finns ingen "spot" med både hel och halvljus.
Bara o köpa någon valfri spot, man behöver ju inte ha helljus på mopeder ändå.
Vet nån vart jag kan beställa Original sidokåpa ( inte kylar vinge) till
Derbi Senda X-treme, har kollat på cykelkraft och där fanns det bara kylarvinge. Hittar inte nån sida, men nån som vet?
Söker ett MK ProRace underliggande/Yasuni R2. hör av er i PM ifall ni har ett till salu :
DerbiiHädda skrev:Vet nån vart jag kan beställa Original sidokåpa ( inte kylar vinge) till
Derbi Senda X-treme, har kollat på cykelkraft och där fanns det bara kylarvinge. Hittar inte nån sida, men nån som vet?
Erkovich skrev:Ska skaffa ktm platta och jag undrar om ni vet någon lampa jag kan använda som lyse? ska helst vara lätt att installera och ganksa liten/diskret.
Erkovich skrev:Ska skaffa ktm platta och jag undrar om ni vet någon lampa jag kan använda som lyse? ska helst vara lätt att installera och ganksa liten/diskret.
Någon som vet om det går att köpa Derbi Senda X-treme original klistermärke till kylarvingarna? Istället för att köpa helt nya när det bara är repor på dem..
Axelito skrev:Tjena, vet någon vart man kan få tag på Ludix one innerkåpor? Den vid där man har fötterna på och där batteriet är och precis under sadeln?