person som ger ut fel fakta, mods mm, titta gärna hit!

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
gilerahjärnan
Varnad

person som ger ut fel fakta, mods mm, titta gärna hit!

Inlägg av gilerahjärnan »

ja, exakt som rubriken lyder så är det en person som inte vet vad han pratar om för fem öre, oggee i egen hög person. om ni går in i tråden som handlade om "setup till Rieju" så visste han inte för fem öre, vad han snackade om, visst, jag gjorde nog ett och annat fel, men han gick till personangrepp så det rök om det. just varför jag gör tråden är för att jag vill att han ska bannas från denna sida. hoppas det inte är mer än jag som tycker detta.

denna är till er moderatorer m.m.
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Lågvarvigt Yasuni och enox xd
Cylindrar är bara lågvarviga om dom är av gjutjärn xd
veven pallar inte 70cc av aluminum xd
gilerahjärnan
Varnad

Xpressen skrev:Lågvarvigt Yasuni och enox xd
Cylindrar är bara lågvarviga om dom är av gjutjärn xd
veven pallar inte 70cc av aluminum xd
japp, där är ett av dom exemplar, finns mer, orka dock inte gå igen 4 sidor på en tråd.
Användarens profilbild
bursell
Svårstartad skrothög

Inlägg av bursell »

är inget fan av folk som trollar elr i detta fall är seriös om sinna trollerier. så tycker gärna någon moderator kan rätta till oggee
Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar. kolla gärna min tråd om riejun :)
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av byYn »

Ja alltså jag har inget emot folk som inte kan ett skit, alla måste ju börja någonstans. Men om man har helt jävla fel så kan man ju iaf be om ursäkt eller försöka lära sig något, men denna snubbe blir ju förbannad när man rättar till han och är helt säker på att han har rätt i allt han skriver när det är exakt tvärtom..
Bild
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

byYn skrev:Ja alltså jag har inget emot folk som inte kan ett skit, alla måste ju börja någonstans. Men om man har helt jävla fel så kan man ju iaf be om ursäkt eller försöka lära sig något, men denna snubbe blir ju förbannad när man rättar till han och är helt säker på att han har rätt i allt han skriver när det är exakt tvärtom..
Menar ju det! Alla har vi varit n00bs men man lär sig, dock inte på en vecka..
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Har bara sett det som han skrev i tråden nu men brukar han vara så?
Förövrigt så tyckte jag att det inte bara var han som gjorde person angrepp men han var väll värst i alla fall, tycker att alla gå bort från datorn och lugna ner sig lite nu..
Sen om ni är så upprörda varför skickar ni inte ett pm till modsen och förklarar läget istället för att göra en tråd?
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
gilerahjärnan
Varnad

Persson97 skrev:Har bara sett det som han skrev i tråden nu men brukar han vara så?
Förövrigt så tyckte jag att det inte bara var han som gjorde person angrepp men han var väll värst i alla fall, tycker att alla gå bort från datorn och lugna ner sig lite nu..
Sen om ni är så upprörda varför skickar ni inte ett pm till modsen och förklarar läget istället för att göra en tråd?
vilken tråd kollade du på?

man får mer uppmärksamhet i en tråd
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Tråden "långvariga rör till AM6.
Kanske det :wink:
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
gilerahjärnan
Varnad

Persson97 skrev:Tråden "långvariga rör till AM6.
Kanske det :wink:
kolla på "setup till Rieju" så ska du se på helt andra grejer
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

Persson97 skrev:Har bara sett det som han skrev i tråden nu men brukar han vara så?
Har skickat PM men det verkar vara dålig aktivitet nu, många är nog bortresta.
Användarens profilbild
Persson97
F.D Crew

Inlägg av Persson97 »

Gileragjärnan, läste "bra setup till Rieju" och måste säga att jag är mörkrädd...
Xpressen, bra, dom flesta sover väll rimligen.
Användarens profilbild
suzukiwheelier
Farsans gamla zündapp

Inlägg av suzukiwheelier »

lås han... säger inget mer
Användarens profilbild
Xpressen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Xpressen »

En mysig liten avstängning hade suttit bra, eller iaf tidsbegränsad.
Användarens profilbild
winblasers
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av winblasers »

Ahahahahaha xD
Oggee skrev:
gilerahjärnan skrev:
Oggee skrev: 4 personer emot mig? Inklusive dig då eller? Detta visar bara hur osäker du är på din sak. Har du inte tänkt på att det kan vara 4 personer som har för lite erfarenhet? :roll:
sannolikheten är liten att 4 personer har mindre erfarenhet än att 1 person kan så mycket mer. du vet ju inte vad du pratar om
Hitler hade massa människor med sig, hade dem också rätt eller? :D även om detta inte har att göra med hitler så är det ett tydligt exempel på att bara för att många är emot behöver inte den mindre majoriteten ha fel. Och du påstår att jag är okunnig och har fel. Vad är det jag har fel med? Att originalveven klarar 80cc aluminiumcyllar? Du har ju inte fått in i din skalle att veven tar enormt mycket stryk av varvvilliga cylindrar, därför rekommenderar jag inte aluminium.

Men den "kunniga" killen kanske ska ta över och visa vart skåpet ska stå? :P
"den mindre majoriteten" heter för fan minoritet xD

"Hitler hade massa människor med sig" Han hjärntvättade förihelvete folket, precis som nordkoreas ledare.
dessutom så var hitler en minoritet mot resten av världen som inte tyckte judarna skulle utrotas.

Aliuminium-cylindrar varvar inte mer än vad gjutjärn gör, det är portningen som avgör och jag gissar på att gjutjärns-cylindrar portas så att de varvar mindre p.g.a. att de inte tål lika hög värme som en aluminiumcylinder.

och att mer luftgenomströmmning gör så att mopeden går bättre(varvar mer?) gör ju bara så att den blir varmare, den får ju mer luft men samma bränslemängd x)

Oggee behöver ett rejält snack, men han fick mig iaf att skratta så in i helvete xD
Användarens profilbild
david96
Hedersmedlem

Inlägg av david96 »

Istället för göra en tråd så skicka pm till mod. Ni hänger ut honom och bryter mot reglerna
Kan pilla i din cylinder om du är snäll:*
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Under arbete!
Årets Styrelsemedlem 2013
Låst