jo, men man måste ha ett giltigt körkortstillstånd, och det har man ju om man har ett körkort. Så det borde väl räcka?FantaaZtique skrev:Bör väl räcka med legitimation av något slag bara? Kan ju använda vanligt leg ist för körkortet liksom.
har du papprena så din pappa är handledare åt dig ? för det räcker med dem o så din pappa har körkortet med sigAxelito skrev:jo, men man måste ha ett giltigt körkortstillstånd, och det har man ju om man har ett körkort. Så det borde väl räcka?FantaaZtique skrev:Bör väl räcka med legitimation av något slag bara? Kan ju använda vanligt leg ist för körkortet liksom.
jo det sa dom till mig också, men jag har ju ett giltigt körkort, och då har man ju ett giltigt körkortstillstånd.-ReM- skrev:Tror inte det är riktigt så enkelt. Gick kursen för ett par dagar sedan och som jag uppfattade det så blir det stora problem för den som inte har tillståndet med sig.
Polisen är knappast speciellt taggade på att kolla med transportstyrelsen vem som har eller inte har ett tillstånd, det ska du ha med dig och inte tappa bort.
han har alla papper, men som det står nedan så råkar man illa ut om man inte har körkortstillståndet med sigTSR`BakarN skrev:har du papprena så din pappa är handledare åt dig ? för det räcker med dem o så din pappa har körkortet med sigAxelito skrev:jo, men man måste ha ett giltigt körkortstillstånd, och det har man ju om man har ett körkort. Så det borde väl räcka?FantaaZtique skrev:Bör väl räcka med legitimation av något slag bara? Kan ju använda vanligt leg ist för körkortet liksom.
du får väl skicka efter igen eller kolla om du kan få fram dem?Axelito skrev:han har alla papper, men som det står nedan så råkar man illa ut om man inte har körkortstillståndet med sigTSR`BakarN skrev:har du papprena så din pappa är handledare åt dig ? för det räcker med dem o så din pappa har körkortet med sigAxelito skrev: jo, men man måste ha ett giltigt körkortstillstånd, och det har man ju om man har ett körkort. Så det borde väl räcka?