tja, jag har en bravo. kör med dr 60cc cylinder, 13mm förgasare, sportluftfilter och orgliknande rör. vill ha ett bättre rör. ska vara ett seriöst rör. vad är bäst enligt er?
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered
fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
finns ju jamarcol badsnake röret! Hur bra som helst faktiskt! Kör själv med det och man får rätt bra effekt även om jag endast kör med org 50cc, urpluggad, planad topp, 13 mm förgasare och sport luftfilter! Helt klart värt 500 kr =)
fick ett top performance narado replika gratis. moddade på det tillfälligt. ska kapas och svetsas om. har för litet munstycke just nu. men här är en film
fick ett top performance narado replika gratis. moddade på det tillfälligt. ska kapas och svetsas om. har för litet munstycke just nu. men här är en film