(CIAO) Undrar om någon kan hjälpa mig hitta en motordel.

Allt som har med motor/trimning för "övriga mopeder" att göra.
shuggee
Elmoped

(CIAO) Undrar om någon kan hjälpa mig hitta en motordel.

Inlägg av shuggee »

Ja som rubriken lyder så undrar jag ifall det är någon här som kan hjälpa med vart man kan köpa en sådan och namnet på något som jag tror är en bricka som ska sitta på svänghjulet. Brickan har en liten kant på sig också.

Eftersom jag själv inte vet hur den exakt ser ut så har jag lite svårt och förklara. Skriver bara det jag har fått höra.

Tacksam för svar! :)
Användarens profilbild
robb4n
Farsans gamla zündapp

Inlägg av robb4n »

krysskil?
Stage6 flatside pwk 21mm säljes med insug munstycken. Passar Derbi!
shuggee
Elmoped

Inlägg av shuggee »

Hmm. Baserat på hans beskrivning så verkar inte detta vara en sådan han menade. Värt att nämna att att moppen vill tydligen inte starta på grund av att den här brickan har blivit sliten eftersom min gamla motor tydligen hade varit sned.
Användarens profilbild
Thoz3
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Thoz3 »

Bild
shuggee
Elmoped

Inlägg av shuggee »

Tack så mycket Thoz3. Gjorde en jävla chansning och beställde hem den. Får hoppas att att det stämmer! Det blev 107 spänn med frakten....för en sketen bricka...
Användarens profilbild
vicke1112
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av vicke1112 »

har man inte den så funkar inte kopplingen. kanten på distansen ska vara emot kopplingen
lärling på Agria Trädgårdsmaskiner i Kållered

fordon jag haft: piaggio ciao -87 bondtrimmad. piaggio nrg mc2 extreme -03 portad cylinder + effektrör. yamaha aerox -02 helrenoverad, stylad, stage6 70cc, mm. nuvarande fordon: gilera runner sp50 -03 portad och ombyggt rör. baotian cityrider -08 72cc, mm. aprilia SR50 ditech -01 portad. saab 900 -96
Skriv svar