Skulle vilja haft ett tips på nått jävelskap jag kan göra på min 40åriga jobbarkompis. Igår när jag skulle hem från sommarjobbet hade han satt fast ett snöre med ölburkar på så de skramlar.
Nån som har nått tips på vad man kan göra på hans bil tex.
Ge massa tips
Om han har en bakhjulsdriven bil: Ta ett kraftigt buntband och sätt fast på kardanaxeln, det kommer låta när han börjar köra och det är extremt irriterande.
Köp ett tolvpack ägg och låt fantasin leka lite? Nu vet jag ju inte vad det är för bil eller om han har den låst eller inte, men om det är skitvarmt kan du ju alltid stoppa in ett paket smör, en gädda eller vadfan som helst i bagaget så luktar det prima sen
Vixhall skrev:Om han har en bakhjulsdriven bil: Ta ett kraftigt buntband och sätt fast på kardanaxeln, det kommer låta när han börjar köra och det är extremt irriterande.
Olla hans bestick, sen när han har stoppat in gaffeln i munnen så säger du "Du, den där har jag ollat."
Annars så sätt en apelsin/mandarin i avgasröret.
Släpp ut luften ur däcken.
Skruva loss en bit av avgassystemet om du kan komma in under bilen.
Byt hjul på den om du har några liggandes.
Sätt monsterstickers över hela bilen.
Plastfolie runt hela bilen eller à från under till över så den går över dörrar
Sen efter det så ta lite tejp så han får jobba bort plasten
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
ryck en tändhatt så den bara går på 3 cyllar eller liknande om han har den upplåst. gjorde det på min chefs bil under praoen då vi busade med varandra.
eller så kaan du ta tandkräm på insidan av handtaget.
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
ifall du har glasspinnar kan du sätta det mot hjulen så det hamnar i spänn. om du fattar? ställa den upp med vinkel så han måste knäcka pinnen för att komma därifrån. Sätt det på var sida om varje hjul
Blanda lite mjöl och vatten i några kondomer och släng dem lite överallt på bilen, även så att mjölet ligger lite på vatten så han kommer tvinga sig själv att tvätta bilen.
Sen kan du ju fylla en ballong med mjöl som du trär på avgasröret med och tejpar fast lite. Sen när han startar bilen blåses ballongen upp och tillslut smäller det och det rycker lite