Alternativ backspegel styling?

Allmänna mopeddiskussioner helt enkelt. Allt mellan himmel och jord dock med inriktning på moped.
Användarens profilbild
Xubi
Elmoped

Alternativ backspegel styling?

Inlägg av Xubi »

Hallå, jag såg en video på youtube där han hade denna backspegel på vänster sida. Alltså under styret hade han backspegeln

http://forumbilder.se/CESO6/skarmavbild ... l-10-36-49

Är det lagligt? Det är bättre än inga backspeglar, det är ganska snyggt iaf :wink:[/url]
Tjänaa
adamwestman
Svårstartad skrothög

Inlägg av adamwestman »

Man kan köpa såna på biltema. Dom på biltema är inte godkända men jag vet inte om polisen bryr sig? :roll: Det måste ju vara bättre än ingen? Om du tänker på dom på biltema så är dom alltså inte lagliga. :(
Användarens profilbild
Xubi
Elmoped

Inlägg av Xubi »

adamwestman skrev:Man kan köpa såna på biltema. Dom på biltema är inte godkända men jag vet inte om polisen bryr sig? :roll: Det måste ju vara bättre än ingen? Om du tänker på dom på biltema så är dom alltså inte lagliga. :(
Ja det snyggt iaf. :D
Tjänaa
adamwestman
Svårstartad skrothög

Inlägg av adamwestman »

Xubi skrev:
adamwestman skrev:Man kan köpa såna på biltema. Dom på biltema är inte godkända men jag vet inte om polisen bryr sig? :roll: Det måste ju vara bättre än ingen? Om du tänker på dom på biltema så är dom alltså inte lagliga. :(
Ja det snyggt iaf. :D
Ja ska inhandla såna själv när jag kommer till biltema nästa gång. Måste ha en spegel för morsan och dom är mycket snyggare än org... :)
Skriv svar